Pages

Πρόβλημα με το messenger στο κινητό της κόρης μου

samedi 22 octobre 2016
Καλησπέρα,
είμαι εντελώς νέος στο forum και για να είμαι ειλικρινής γράφτηκα με αφορμή το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η κόρη μου με το messenger στο νέο της κινητό. Το πρόβλημα είναι το εξής: ενώ στο παλιό της κινητό μπορεί να συνδεθεί στο messenger, όταν το επιχειρεί στο καινούριο δεν μπορεί παίρνοντας την απάντηση " it looks like you were misusing this feature by going too fast. you’ve been blocked from using it ". Σημειωτέον ότι δεν έχει λογαριασμό στο facebook, αλλά συνδέεται με αριθμό κινητού τηλεφώνου. Πώς ξεπερνιέται το πρόβλημα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας
Υ.Γ: Μιας και είμαι ελαφρώς άσχετος από forum, είναι πολύ πιθανόν να έβαλα το θέμα σε λάθος κατηγορία...


Πρόβλημα με το messenger στο κινητό της κόρης μου

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire