Pages

Μετά από 8 χρόνια με BB σε τι;

dimanche 23 octobre 2016
Χαιρετώ την παρέα!

Μετά από 8 συναπτά έτη με συσκευές της BlackBerry σαν κύριες αποφάσισα σιγά σιγά να μεταπηδήσω σε άλλη συσκευή και οι σκέψεις μου είναι στο HTC one M9, ή σε κάποιο microsoft lumia 950.

Μαζί με τα BlackBerry είχα παράλληλα το 2009 και το HTC HD2 και αργότερα το HTC desire HD. Από τότε υπήρχε μία αδυναμία στις συσκευές της HTC. Και από τότε βέβαια έχω να χειριστώ android συσκευή, για παραπάνω από 10 λεπτά.

Για Samsung δεν σκέφτομαι, γιατί δεν μου αρέσει κανένα. Όπως επίσης δεν μου αρέσει καθόλου το pure android. Οπότε αποκλείονται από την συζήτηση όλα τα nexus.

Για iphone επίσης δεν ενδιαφέρομαι.

Λόγω του sense νομίζω πως δύσκολα θα κοιτάξω κάτι άλλο σε android, εκτός της htc. Παρ' όλα αυτά όλες οι προτάσεις θα εκτιμηθούν.

Δυστυχώς την συσκευή δεν την έχω δει καν από κοντά, γιατί εδώ που βρίσκομαι δεν υπάρχει σε κανένα κατάστημα για να το χειριστώ και δεν το έχει και κανένας γνωστός μου.

Το 950 το χειρίστηκα από κοντά σε ένα κατάστημα, μου άρεσε πολύ σαν συσκευή, αλλά και αυτό, όπως και οποιοδήποτε android θα χρειαστεί να αφιερώσω λίγο χρόνο να το μάθω πρώτα. Απλά διάβασα από χρήστες του 950 πολύ αρνητικά σχόλια και κάπως έκανα πίσω στην σκέψη της αγοράς του.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για ότι απάντηση λάβω στο μήνυμα μου!


Μετά από 8 χρόνια με BB σε τι;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire