Pages

Επιλογη κινητου μεχρι 450...

lundi 31 octobre 2016
Καλησπερα σας προσφατα εδωσα το g4 που ειχα και ειμαι στην αναζητηση μιας νεας συσκευης και το ποσο που διαθετω ειναι μαξιμουμ τα 450... Εχω κανει και εγω μια αναζητηση και για να πω την αληθεια ειμαι αναμεσα στις εξης επιλογες :
1) Oneplus 3 φαινεται πολυ δυνατο κινητο
2) Nexus 6p αλλα η τιμη του εχει ανεβει παρα πολυ , αν τ εβρισκα ελαφρως μεταχειρισμενο μεχρι 350 θα ηταν καλα αλλα εχει σαφως λιγοτερη μνημη και αδυναμο επεξεργαστη σε σχεση με το 1+3
3) Honor 8 αλλα να πω την αληθεια το ειδα απο κοντα τ επιασα και δεν με ''αγγιξε''
Τελευταια επιλογη ειναι να φυγω εντελως απο android και να καταφυγω σε Ios και να αγορασω ελαφρως μεταχειρισμενο παντα κανενα iphone 6s ή 6s plus μεχρι 450-470 πχ το παραααα πολυ.
Δεν ξερω αν εσεις εχετε καποια αλλη επιλογη να μου προτεινετε , εγω μεχρι στιγμης αυτα εχω ξεχωρισει και χρειαζομαι ενα κινητο με καλη καμερα καλη μπαταρια κλπ και να με βγαλει χαλαρα 2 χρονια + ... Ευχαριστω εκ των προτερων.


Επιλογη κινητου μεχρι 450...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire