Pages

Καθυστέρηση servive εντός εγγύησης.

mardi 25 octobre 2016
Καλησπέρα! Να που ήρθε και η σειρά μου να στείλω το κινητό μου για επισκευή. Το ιστορικό...-- Τηλεφωνώ στην lg τους ενημερώνω ότι έχω μια συσκευή G3 και μου σβήνει στα καλά καθούμενα κτλ. κτλ. μου προτείνει να το παραδώσω σε ένα κατάστημα Γερμανός όπως και έπραξα την ίδια μέρα. 21 μέρες μετά κανένα νέο για την συσκευή μου. καλώ σήμερα την lg και με παραπέμπει στην procordia. Η απάντηση του service είναι ότι η συσκευή μου είναι εντός εγγύησης θα χρειαστεί αλλαγή πλακέτας ΑΛΛΑ δεν υπάρχει διαθέσιμο ανταλλακτικό και άγνωστο πότε θα παραλάβουν. Γνωρίζετε αν στους όρους εγγύησης υπάρχει χρονικό όριο για την επισκευή του κινητού? ή απλά κάνω τον σταυρό μου και περιμένω? :O


Καθυστέρηση servive εντός εγγύησης.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire