Pages

Φεύγοντας απο MSFT σε ANDROID. Που παω?

vendredi 21 octobre 2016
Μετα απο 200 soft reset και εφαρμογες που υπολειτουργουν αποφάσισα με βαρια καρδια να φυγω απο MSFT. Θελω νεο και καλο κινητό που θα με κρατήσει και να μην ξεπερνα τα 200-250. Να καταλαβετε με το LUmia 640LTE που εχω εδω διπλα μου ειμαι ικανοποιημενος με αυτα που μπορει να κανει και δεν μου λοιπουν εφαρμογες κτλπ. Θελω ενα καλο και ευχριστο κινητο που θα με κρατησει για 2-3 χρονια και δεν θα μου βγει off οπως αυτο σε 6-9 μηνες...

Δεινω 250 ευρο Maχ (αντε 20 ευρο ακομα αν κατι ειναι πολυ καλο). Θελω πολυ καλη αυτονομια (Τωρα βγαζω ανετα την μερα μου με τα παντα ανοιχτα), καλη καμερα, αρκετο εσωτερικο χωρο καθως και sd, 4G, Καλη οθονη και ΡΑΜ. Ιδανικα απο Ελλαδα.

Περιμενω τις προτασεις σας! :)


Φεύγοντας απο MSFT σε ANDROID. Που παω?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire