Pages

Αγορά μεταχειρισμένου [C5 Ultra Dual ] για επαναπώληση ??

jeudi 5 janvier 2017
Καλησπέρα σε όλους σας,
μου έχει δοθεί η ευκαιρία να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Sony Xperia C5 Ultra Dual ( 5 μήνες) ,από έναν γνωστό μου
ο οποίος θέλει να πάρει I-phone 6s plus και το πουλάει όσο - όσο απλά επειδή του λείπουν μόνο 120€ απ'όσα έχει μαζέψει μέχρι τώρα για να το αγοράσει . Εγώ έχω αγοράσει πρόσφατα κινητό και δεν με ενδιαφέρει να το κρατήσω για τον εαυτό μου.
Αυτήν τη στιγμή λοιπόν θα ήθελα την γνώμη σας :
Αυτός το πουλάει 120€ ... Πιστεύετε αν το αγόραζα τόσο (μαζί με το κουτί και απομένει 1,5 χρόνος εγγύησης) θα μπορούσα
να το πουλήσω online να βγάλω έστω και 40€ κέρδος (να το πουλήσω δηλαδή 160) ; Λαμβάνοντας βέβαια υπόψιν ότι έχει αυτή την στιγμή 300€ στα PUBLIC και είναι σε άριστη κατάσταση . Τι λέτε να πάρω τον ρίσκο ; :p

>> Χαρακτηριστικά<<
>> Public <<


Αγορά μεταχειρισμένου [C5 Ultra Dual ] για επαναπώληση ??

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire