Έχουμε οικογενειακό πακέτο σύνδεσης 5 άτομα. Οι 4 θέλουμε να διακόψουμε τη σύνδεση και η Cosmote ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ τον κωδικό για να πάμε σε ένα κατάστημα να κάνουμε τη διακοπή. Η διακοπή πρέπει να γίνει ως αυτή τη βδομάδα για να μην πληρώσουμε το πάγιο του επόμενου μήνα.
Πήγαμε το είπαμε σε ένα κατάστημα Cosmote και είπαν πρέπει να πάρετε τους κωδικούς πρώτα.
Τί να κάνουμε τώρα; Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Πήγαμε το είπαμε σε ένα κατάστημα Cosmote και είπαν πρέπει να πάρετε τους κωδικούς πρώτα.
Τί να κάνουμε τώρα; Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Πρόβλημα με Διακοπή σύνδεσης
Επειδή δούλευα σε κατάστημα Γερμανός είναι υποχρεωμένοι να σας δώσουν κωδικούς τους παίρνετε τηλ τους δηλώνετε ότι θέλετε να γίνει διακοπη και πάτε σε ένα κατάστημα Γερμανός και από εκεί είναι υποχρεωμένοι να πάρουν το τμήμα διακοπών τους λέει ο υπάλληλος ότι θέλετε να γίνει διακοπή και ο υπάλληλος ζητάει να μιλήσει με σας που υποτίθετε ότι εχετε την σύνδεση στο όνομά σας προσπαθεί να σας μεταπείσει να παραμείνετε στο συμβόλαιο ή να σας δώσει προσφορά εσείς μπορεί να θέλετε να μεινετε αν είναι καλή προσφορά αλλιώς του λέτε ότι δεν αποδέχεστε και θέλετε να προχωρήσετε σε διακοπή και δινουν τους κωδικούς στην υπάλληλο και προχωράει την διαδικασία
RépondreSupprimer