Pages

Κινέζικο Tablet προβλημα...

mardi 10 janvier 2017
Καλησπερα και καλη χρονια σε ολους
Δεν Ξερω αν ειμαι στο Σωστο Νημα παρακαλω την κατανοηση σας....
Χρειαζομαι τα φωτα σας γιατι μου εχει σπασει τα νευρα...

Η νυφη μου ειχε αγορασει το Vido Mini One το ειχε 3-4 μερες (και πολυ μπορει να λεω) και προσπαθησε ο αντρας τις να περασει αλλη Rom μαλλον, δεν εχω καταλαβει ακομα,στην προσπαθεια επαθε black out, δεν φορτίζει,δεν ανοιγει.....

Ειπα να του ριξω μια ματια επειδη πιανουν τα χερια μου και ψαχνομαι με οτι πιαστω...

Μετα απο αρκετα Βιντεακια στο youtube και μερικες επισκευες που ειδα, το ανοιξα και με το που το ανοιξα ειδα αυτο...

http://i172.photobucket.co...pst8fcvwrh.jpg

http://i172.photobucket.co...psmthlf6yj.jpg

Ξερει καποιος να μου πει τι ειναι αυτο???
Δεν δειχνει να εχει φυγει απο καποια κοληση....

αφαιρεσα την μπαταρια και την φορτισα με εξωτερικο φορτιστη,
κοιταξα επαφες και ολα δειχνουν καλα....
Αφου ξανα εβαλα την μπαταρια ανοιξε αλλα δεν εχω εικονα στην οθονη...
Πως ξερω οτι ανοιξε; ολη η εσωτερικη μερια αναψε αλλα οχι εικονα.

http://i172.photobucket.co...psski3tphh.jpg

Δεν ξερω τι αλλο να κανω,εχω κολησει ασχημα για αυτο ειπα να ρωτησω εδω μπας και καποιος μπορει να με βοηθησει να το επαναφερω...
ακομα με τις ζελατινες ειναι το κακομοιρο......

Εχω προσπαθησει και hard reset που ειδα καπου με Reset+start και Start+Volume+ αλλα και παλι τιποτα,αναβει ολο εσωτερικα και εικονα ΤΙΠΟΤΑ....


Κινέζικο Tablet προβλημα...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire