Καλησπέρα στην παρέα!
Είχα εδώ και χρόνια το πρόγραμμα Comote προς όλους 35 συνδυασμένο με το Internet Any Way 2GB (μαζί με μια extra sim μόνο για δεδομένα). Τέλη Οκτωβρίου άλλαξα το βασικό πρόγραμμα από Cosmote προς όλους 35 σε Cosmote Mobile M χωρίς να κάνω καμία αλλαγή στο Internet Any Way.
Όλα πήγαιναν καλά, μέχρι που την περασμένη εβδομάδα, μπήκα τυχαία στην εφαρμογή της Cosmote στο κινητό και διαπίστωσα με έκπληξη ότι μου είχαν τελειώσει όλα τα δεδομένα ΧΩΡΙΣ να μου έχει έρθει ενημέρωση για την κατανάλωση του 80% των 2GB του Internet Any Way (μου ήρθε μόνο ενημέρωση για την κατανάλωση του 80% των 300ΜΒ του Cosmote Mobile M)!!!
Ουσιαστικά δεν ξέρω ούτε καν πότε έληξαν ούτε και κατά πόσο έχω υπερβεί τα 300ΜΒ+2GB!
Στέλνω, λοιπόν, σχετικό ερώτημα στην Cosmote και μου απαντάει μια υπάλληλος πως ουδέποτε μου ερχότανε ενημέρωση για την κατανάλωση του 80% των 2GB παρά μόνο αν τα εξαντλούσα χρησιμοποιώντας την extra sim των δεδομένων!! Επειδή όμως εγώ σπάνια χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη sim, έχω την εντύπωση πως απλά με δουλεύουν. Παρακολουθώντας τα SMS που μου έχει στείλει η Cosmote διαπίστωσα πως το τελευταίο SMS για ανάλωση του 80% του Internet Any Way το έλαβα τον περασμένο Οκτώβριο.
Μήπως έπρεπε να γίνει κάποια κίνηση όταν άλλαξα πρόγραμμα για να "ενοποιηθούν" τα Mobile M + Internet Any Way ώστε να ενημερώνομαι για στο 80% και των 2GB ανεξάρτητα από το ποια sim χρησιμοποιώ; (Η υπάλληλος επέμενε πως ποτέ μέχρι σήμερα δεν προσέφερε κάτι τέτοιο η Cosmote)
Καμιά ιδέα;
Υποπτεύομαι, ότι δεν θέλουν να παραδεχτούν το συγκεκριμένο θέμα (της μη ενημέρωσης για το 80%) για να αποφύγουν πιθανό αίτημα αποχρέωσης από εμένα για τα δεδομένα πέρα του προγράμματός μου που εν αγνοία μου κατανάλωσα.
Είχα εδώ και χρόνια το πρόγραμμα Comote προς όλους 35 συνδυασμένο με το Internet Any Way 2GB (μαζί με μια extra sim μόνο για δεδομένα). Τέλη Οκτωβρίου άλλαξα το βασικό πρόγραμμα από Cosmote προς όλους 35 σε Cosmote Mobile M χωρίς να κάνω καμία αλλαγή στο Internet Any Way.
Όλα πήγαιναν καλά, μέχρι που την περασμένη εβδομάδα, μπήκα τυχαία στην εφαρμογή της Cosmote στο κινητό και διαπίστωσα με έκπληξη ότι μου είχαν τελειώσει όλα τα δεδομένα ΧΩΡΙΣ να μου έχει έρθει ενημέρωση για την κατανάλωση του 80% των 2GB του Internet Any Way (μου ήρθε μόνο ενημέρωση για την κατανάλωση του 80% των 300ΜΒ του Cosmote Mobile M)!!!
Ουσιαστικά δεν ξέρω ούτε καν πότε έληξαν ούτε και κατά πόσο έχω υπερβεί τα 300ΜΒ+2GB!
Στέλνω, λοιπόν, σχετικό ερώτημα στην Cosmote και μου απαντάει μια υπάλληλος πως ουδέποτε μου ερχότανε ενημέρωση για την κατανάλωση του 80% των 2GB παρά μόνο αν τα εξαντλούσα χρησιμοποιώντας την extra sim των δεδομένων!! Επειδή όμως εγώ σπάνια χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη sim, έχω την εντύπωση πως απλά με δουλεύουν. Παρακολουθώντας τα SMS που μου έχει στείλει η Cosmote διαπίστωσα πως το τελευταίο SMS για ανάλωση του 80% του Internet Any Way το έλαβα τον περασμένο Οκτώβριο.
Μήπως έπρεπε να γίνει κάποια κίνηση όταν άλλαξα πρόγραμμα για να "ενοποιηθούν" τα Mobile M + Internet Any Way ώστε να ενημερώνομαι για στο 80% και των 2GB ανεξάρτητα από το ποια sim χρησιμοποιώ; (Η υπάλληλος επέμενε πως ποτέ μέχρι σήμερα δεν προσέφερε κάτι τέτοιο η Cosmote)
Καμιά ιδέα;
Υποπτεύομαι, ότι δεν θέλουν να παραδεχτούν το συγκεκριμένο θέμα (της μη ενημέρωσης για το 80%) για να αποφύγουν πιθανό αίτημα αποχρέωσης από εμένα για τα δεδομένα πέρα του προγράμματός μου που εν αγνοία μου κατανάλωσα.
Ενημέρωση για κατανάλωση του 80% σε Internet Any Way
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire