Pages

Προβλημα με ενδειξη ακουστικων

dimanche 15 janvier 2017
Εχω ενα κινητο Ramos Mos1 max που μου δειχνει οτι εχω συνδεσει ακουστικα και εγω ακουστικα δεν εχω.
Το κακο ειναι οτι δεν το δειχνει παντα για να πω εχει χαλασει η θυρα των ακουστικων εχει βραχυκυκλωσει.

Οταν κανω restart το κινητο δεν δειχνει οτι εχω ακουστικα αλλα με το που με παρεις καποιος τηλεφωνο ενω μιλαω κανονικα απο το ακουστικο του κινητου μολις τελειωσει η κληση τοτε εμφανιζει το συμβολο και απο κει και μετα αν με παρει καποιος ο μονος τροπος για να τον ακουσω ειναι να βαλω ανοικτη ακροαση γιατι το δικο του ακουστικο εχει βγει off

Εχει τυχει και πολλες φορες ολη μερα σχεδον να μιλαω κανονικα χωρις να βγαλει το συμβολο.
Δεν ξερω αν ειναι προβλημα firmware γιατι μονο δυο rom υπαρχουν για αυτο το κινητο και η δευτερη ειναι φτιαγμενη πανω στην πρωτη.

Υπαρχει καποια software λυση; Δεν με πειραζει αν η θυρα των ακουστικων βγει εντελως off με νοιαζει να μην ξαναδω το συμβολο στην οθονη.


Προβλημα με ενδειξη ακουστικων

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire