Pages

Ανάκτηση επαφών από Lumia 330 με πρόβλημα στην touch screen

dimanche 15 janvier 2017
Καλησπέρα. Να πω κατ'αρχάς ότι έχω μηδενική εμπειρία από Windows Phone, έχω ασχοληθεί μόνο με android. Ενώ επίσης από θέμα λειτουργικού έχω "ξεμείνει" με Windows 7.

Μου έφεραν ένα Lumia 330, που έχει κάποιο θέμα η οθόνη αφής. Δεν είναι ότι δεν δουλεύει καθόλου, αλλά πατιούνται τυχαία μόνα τους σημεία της οθόνης (πήγα να γράψω κάτι και σε άσχετες φάσεις πατιούνταν μόνα τους άλλα γράμματα, ακόμα κι όταν δεν ακουμπούσα την οθόνη), ενώ δεν δουλεύουν καθόλου τα κάτω κουμπιά, start button και αριστερά δεξιά.

Μου είπε ο φίλος ότι θα ήθελε να ανακτήσει δεδομένα από το τηλέφωνο. Ήρθε με το laptop του που είχε πάνω Windows 10. Το συνέδεσα και πήρα τις φωτογραφίες κανονικά, αφού το βρήκε ως μέσο αποθήκευσης. Το θέμα είναι ότι θα ήθελε να πάρει και τις επαφές του από μέσα. Ως προς αυτό όμως δεν μπόρεσα να κάνω κάτι. Μετά από ένα γκουγκλάρισμα του πέρασα από το Windows Store ένα "Phone Companion" (ή κάπως έτσι), αλλά από ό,τι είδα μετά κι αυτό αφορά τα multimedia αρχεία, δεν είδα πουθενά τίποτα για επαφές. Λίγο που ψαχούλεψα έλεγε ότι για να κάνεις κάποιου είδους sync πρέπει να περάσεις κάτι και στο κινητό, αλλά ένας τέτοιου είδους χειρισμός είναι αδύνατος.

Υπάρχει κάτι που να μπορώ να κάνω; Δεδομένου και ότι αυτή την στιγμή έχω μόνο Windows 7 στην διάθεσή μου...


Ανάκτηση επαφών από Lumia 330 με πρόβλημα στην touch screen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire