Pages

Πρόβλημα κατά τη διάρκεια της κλήσης (σε S6 και S7)

mardi 10 janvier 2017
Καλησπέρα σας.
Είμαι νέος στο forum. Έκανα σήμερα εγγραφή γιατί αντιμετωπίζω εδώ και καιρό ένα πρόβλημα
και δεν μπορώ να βγάλω άκρη, όσο και αν έχω ψάξει.

Είχα στην κατοχή μου ένα S6 (αγορασμένο 03/2016 από skroutzομάγαζο), το οποίο το έδωσα στη μητέρα μου,
και αγόρασα ένα S7 (SM-G930F - Android 6.0.1) (πάλι αγορασμένο 10/2016 από skroutzομάγαζο) .

Και τα δύο κινητά αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.
Κατά τη διάρκεια της κλήσης, μου παραπονιέται ο άλλος που μιλάμε, ότι ξαφνικά με ακούει περίεργα,
συγκεκριμένα μου λένε ότι είναι λες και μιλάω (εγώ) από το βυθό της θάλασσας.
Έχει καταντήσει σπαστικό το όλο θέμα, έψαξα σε ρυθμίσεις, έψαξα σε site, το μόνο που μπόρεσα να βρω,
είναι ότι κάποια S6 έχουν πρόβλημα με το 4G, και αν το γυρίσεις να πιάνει ΜΟΝΟ 3G, τότε το πρόβλημα
αυτό ελαττώνεται, αλλά δεν εξαλείφεται.

Καμία ιδέα ? Καμία πρόταση? Είναι συχνό αυτό το φαινόμενο?
Φτάνουμε στο σημείο που το πάμε πίσω από εκεί που το πήραμε?
Και εκεί, το στέλνουν στα κεντρικά και το παίρνουμε "του χρόνου" ?

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
Αναμένω τη βοήθεια σας.

Νίκος


Πρόβλημα κατά τη διάρκεια της κλήσης (σε S6 και S7)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire