Pages

Χωρίς τηλέφνο και με προβληματικό ίντερνετ

samedi 7 janvier 2017
Γεια σας

Αρχικά ήθελα να συγχαρώ το myPhone forum και την κοινότητά του, για την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρουν στους χρήστες, αλλά και τη Forthnet - Nova για την υποστήριξη μέσω αυτού του φόρουμ. Είμαι νέος συνδρομητής Forthnet - Nova 3play (στο σπίτι), και μένω Θεσ/νίκη. Στη μια εβδομάδα που έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία γενικά ήταν όλα καλά, εκτός από μια φορά που διακόπηκε το ίντερνετ για λίγη ώρα. Από χθες το απόγευμα όμως νεκρώθηκε η τηλεφωνική γραμμή, ενώ το ίντερνετ διακόπηκε δυο φορές αλλά επανήλθε, έχοντας όμως πλέον πολύ χαμηλές ταχύτητες (2,5 Mbps download & 0,2 Mbps upload). Επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη, όπου μου είπαν ότι το πρόβλημα δεν φαίνεται να είναι σοβαρό και θα το κοιτάξει τεχνικός. "Πιστεύουμε μέχρι Δευτέρα - Τρίτη να έχει λυθεί."

Και τι θα κάνει η υπερήλικη μητέρα μου χωρίς τηλέφωνο μέχρι τότε; Δηλαδή αν ήταν σοβαρό πρόβλημα, πόσο καιρό θα έκανε να αποκατασταθεί; Στο γραφείο μου έχω double play από άλλο πάροχο εδώ και 5 χρόνια, και σε αυτό το διάστημα μόνο 2 φορές διακόπηκε το ίντερνετ, για διάστημα λίγων ωρών. Η Fothnet-Nova διαφημίζει ότι έχει αξιόπιστο δίκτυο, για αυτό και την επέλεξα. Ελπίζω να μην έκανα λάθος.


Χωρίς τηλέφνο και με προβληματικό ίντερνετ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire