Pages

Επιλογή συσκευής ~250 ευρώ

jeudi 12 janvier 2017
Καλησπέρα, έχω ένα redmi note 3 pro. Είμαι πολύ ικανοποιημένος, αλλά έχω θέμα με το σήμα στην περιοχή μου. Ίσως λόγω έλλειψης της 800άρας μπάντας. Anyway, θέλω και μια αλλαγή, οπότε ψάχνω νέο κινητό.

Δίνω μέχρι 250+-30 ευρώ ευρώ
Με ενδιαφέρει να έχει τα εξής:
Καλή αυτονομία - μπαταρία >= 3000mAh
Οθόνη από 5-5,5" (μικρότερη από 5.5 ίσως με βολέψει για να το κρατάω με 1 χέρι)
Να ρουτάρετε για να περάσω Adaway
Να έχει Snapdragon, διότι το MTK GPS chip στο παρελθόν μου είχε δημιουργήσει θέματα, ειδικά στο εξωτερικό, και χρησιμοποιώ συνέχεια GPS.
Να είναι όμορφο, με μεταλλικό φινίρισμα και κατά προτίμηση black / grey χρώματα.
Σχετικά καλή κάμερα γιατί το χρησιμοποιώ ως φωτογραφική σε δουλειά και ταξίδια


Επιλογή συσκευής ~250 ευρώ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire