Pages

Πρόβλημα με router

vendredi 18 novembre 2016
Είμαι συνδρομητής forthnet εδώ και περίπου 3 χρόνια. Έχω την υπηρεσία 3play με full πακέτο τηλεόρασης .
Εδώ και πολύ καιρό αντιμετωπίζω πρόβλημα με συνεχείς αποσυνδέσεις όλων των συσκευών που έχω συνδέσει με Wi-Fi. Δεν είναι ότι κόβεται το Wi-Fi αλλά ενώ φαίνεται να είμαι συνδεδεμένος απλά δεν έχω ίντερνετ. Το πρόβλημα διορθώνεται μόνο αν κάνω restart στο router ενώ και η ίδια η γραμμή όπως φαίνεται από την σελίδα ελέγχου του router κάνει ένα σκασμό αποσυνδέσεις. Έχω μιλήσει με τεχνικούς αρκετές φορές, η γραμμή υποτίθεται ότι έχει ελεγχθεί και δεν έχει πρόβλημα παρόλο που στον υπολογιστή μου αλλά δείχνει. Το συμπέρασμα των τεχνικών είναι ότι κάνουν παρεμβολές τα Wi-Fi της γειτονιάς !!!!!!!!!! Δηλαδή η απέναντι πολυκατοικία μου κάνει παρεμβολές στο laptop που είναι κάπου στα 3 μέτρα από το router !!!!!!! Εντάξει καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να μου αντικαταστήσει η εταιρεία αυτό το καταπληκτικό και πανάκριβο router το ZTE με ένα της προκοπής , αλλά εγώ ήδη σκέφτομαι να πάω στον ΟΤΕ έτσι για να δω αν θα έχω και τότε παρεμβολές. Μάλιστα από ένα κατάστημα μου συνέστησαν να αγοράσω εγώ ένα router και να το βάλω αλλιώς αν μου δώσουν άλλο πρέπει να ανανεωθεί η σύμβαση μου για άλλους 12 μήνες !!!!!! Απαράδεκτο !!!!!!!
Επίσης ακόμα και για να κόψω την Nova πρέπει να πάρω στο 13831 το οποίο είναι με χρέωση από ότι με ενημέρωσαν στο chat !!!!!!!! Που ακούστηκε εξυπηρέτηση πελατών με χρέωση !!!!! Να μην μπορεί κάποιος από κινητό να σας καλέσει δωρεάν σε μια ανάγκη ?
Απαράδεκτη πολιτική σαν εταιρία .
Ελπίζω κάποιος να δει το ποστ μου και τουλάχιστον να μου αλλάξει η εταιρία ένα router. Αλλιώς δεν με βλέπω για πολύ ακόμα πελάτη της Nova.


Πρόβλημα με router

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire