Pages

Φορητότητα σε καρτοκινητό Vodafone (χωρίς κόστος)

lundi 26 septembre 2016
Καλησπέρα.
Έχει αναφερθεί αρκετές φορές πως αν πάει κάποιος σε κατάστημα και ζητήσει να πραγματοποιήσει φορητότητα για τον αριθμό που έχει σε άλλο δίκτυο σε καρτοκινητό Vodafone, του ζητάνε να πληρώσει κάποιο ποσό.

Επίσημα αυτήν την στιγμή (26/9/2016) η φορητότητα δεν κοστίζει κάτι. Η ΕΕΤΤ αναφέρει πως δεν έχει επιβάλει τέλος φορητότητας, το ίδιο και η Vodafone.



Αν λοιπόν θέλετε να μεταφέρετε τον αριθμό σας σε καρτοκινητό Vodafone, και τυχόν συναντήσετε αυτό το πρόβλημα σε κατάστημα, μπορείτε να κάνετε αίτημα on line και η διαδικασία θα γίνει δωρεάν.
Η on line φόρμα για αίτηση φορητότητας είναι εδώ : http://ift.tt/2d0TPMM

Προσωπικά το δοκίμασα την περασμένη δευτέρα (19/9/2016). Έστειλα την αίτηση και μου ήρθε άμεσα e-mail ότι θα επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου την επόμενη, όπως και έγινε. Μετά από μια επιβεβαίωση των στοιχείων μου, κλείστηκε ραντεβού με courier για να μου φέρει τα χαρτιά και την κάρτα sim την παρασκευή 23/9/2016. Τα παρέλαβα και σήμερα (26/9/2016) κάποια στιγμή βλέπω μήνυμα στη συσκευή που είχα την παλιά κάρτα πως είναι ανενεργή η sim. Έβαλα την καινούρια και όλα καλά. Μετά από μία βδομάδα(παρά κάτι ώρες) και με 0 κόστος ολοκληρώθηκε η φορητότητα στον αριθμό μου.


Φορητότητα σε καρτοκινητό Vodafone (χωρίς κόστος)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire