Pages

Από THL 5000 σε τι ? Αγορά νέας συσκευής . . . .

vendredi 23 septembre 2016
Γεια και χαρά σε όλο το forum.

Συμπληρώνοντας 2 χρόνια χρήσης , σε λίγο καιρό, με το THL 5000 αρχίζω να ψήνομαι για αλλαγή συσκευής. Το σούπερ κινεζάκι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε όλους τους τομείς. Απλά τώρα τελευταία κάνει κάτι κόλπα με την σύνδεση BT στο ακουστικό μου. Το προαναφερθέν πρόβλημα είναι που με κάνει να σκέφτομαι την αντικατάσταση του.:cry:

Μετά απο μια μικρή έρευνα που έκανα ψηλό απογοητεύτηκα μιας και δεν μπορώ να βρώ κάτι αντίστοιχο για να το αντικαταστήσω.:(
Τα σημαντικότερα κριτήρια μου είναι τα εξής:
- Δύο κάρτες
- Μεγάλη μπαταρία 4000mah+, ή αντίστοιχη αυτονομία με μικρότερη (έχω γλυκαθεί απο τα 5000mah)
- Τουλάχιστον 2gb ram
- 5'' το πολύ 5,2'' οθόνη FHD
- 16GB ''εσωτερική μνήμη'' που να είναι δυνατόν να έχω στη συσκευή 2 sim και κάρτα sd ταυτόχρονα , ή τουλάχιστον 32GB ''εσωτερική μνήμη'' αν η συσκευή δεν έχει slot για 2 sim και sd κάρτα ταυτόχρονα.
- Μέγιστο κόστος στα 260 ευρώπουλα Κίνα ή Ελλάδα .

Να διευκρινίσω πως μάτιαζα το Huawei P9lite dual αλλά ξενέρωσα που πρέπει να έχεις δεύτερη sim ή κάρτα sd. :mad:

Ισως ζητάω πολλά αλλά θα με βοηθούσατε πολύ αν μπορούσατε να μου προτείνετε κάποια συσκευή με περίπου αυτά τα χαρακτηριστικά. :D

Ευχαριστώ εκ των προτέρων


Από THL 5000 σε τι ? Αγορά νέας συσκευής . . . .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire