Pages

samsung young S6310N

samedi 24 septembre 2016
Καλησπέρα σας!Είναι το 1ο μου μήνυμα που γράφω στο forum αυτό.Θα ήθελα να πω πως εχω 3,5 χρονια το samsung GT- S6310N .Μία μερα χρησιμοποίησα τα δεδομενα του κινητο για να περιηγηθώ στο youtube και ξαφνικα το κινητο εκλεισε.Υπεθεσα πως τελειωσε η μπαταρία και δεν το πρόσεξα αλλα όταν το ξαναανοιξα μετα απο 2 λεπτα η μπαταρία φαινόταν σχεδόν γεματη και σκεφτηκα πως ηταν απλως τυχαιο.Όμως το ξαναεκανε οταν περιηγήθηκα στο ιντερνετ χρησιμοποιόντας τα δεδομένα και εν συνεχεία τις επόμενες μέρες-βδομάδες έως και 3 μήνες τωρα που έχω το πρόβλημα ,η μπαταρία δεν κραταει παρα μόνο λιγες ωρες χρήσης του ραδιοφώνου και αν μιλήσω στο κινητό πάνω απο 3 λεπτα (για την αρκίβεια) μετα θα κλείσει και δεν θα ξαναανοίξει.Οπότε δεν ξερω ποιο μπορει να ειναι το πρόβλημα.Αν είναι εξαντλημένη η μπαταρία αυτο λύνεται εύκολα.Δεν το έχω παει ακομη για έλεγχο γιατι σκεφτομαι τα λεφτα που θα μου ζητήσουν(15-20€) + οτι ζημια βρουν.Έχετα κάτι υπόψιν??


samsung young S6310N

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire