Pages

Αλλαγή πλακετας δίχως την συγκατάθεση μου Smartec

mardi 27 septembre 2016
Καλημέρα πριν τρείς μέρες πήγα στην smartec στο χαϊδάρι για αλλαγή σπασμενης οθόνης (digitizer για την ακρίβεια) στο j7 2016 πάω εκεί 87 εύρω μου λέει ολα οκ προχωραμε,μου λέει το bezel είναι στραβό του λέω αλλαξε το και αυτό μιάς και είχε σημάδια μου κάνει κάνα 10ικο παραπάνω θα πάει.
Και φτάνουμε στο σήμερα που μου ζητάνε 181 εύρω για αλλαγή πλακετας επειδή λέει ήταν root η οποία αλλαγή έγινε χωρίς να το ξέρω και προφανώς δεν υπήρχε λόγος να αλλαχτεί δίχως να με ρωτήσουν.
Ρωτάω εγώ τώρα πως μπορώ να κινηθώ?
Έχει κάποια σύνδεση η οθόνη με την motherboard του κινητου?
Απο τη στιγμή που η εγγύηση ούτως η άλλος δεν καλύπτει σπάσιμο γιατί μπλεκουν το root που δεν έχει σχέση με την οθόνη?


Αλλαγή πλακετας δίχως την συγκατάθεση μου Smartec

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire