Pages

Ποια συσκευη για τουλαχιστον 3 ετη...??

mardi 27 septembre 2016
Καλησπερα στην παρεα,ειμαι σε αναζητηση συσκευης οπου αυτη την φορα θελω να κρατησω τουλαχιστον 3 ετη....
Το budget μου ειναι 350 ευρω,αρα μαλλον θα εχω επιλογες....
Ο κυριος γνωμονας,ειναι η φωτο και browsing,λιγο fb ...παιχνιδια δεν παιζω καθολου,γαρ η ηλικια και ο λιγος χρονος........
Ειμαι αναμεσα στα εξης κινητα αλλα θα ηθελα και την βοηθεια σας σε αυτα τα χρηματα,απο ελλαδα η αγορα,αν εχω αφησει καποιο κινητο και δεν το εχω σκεφτει.....
Απο λειτουργικο δεν εχω θεμα,αλλα να μπορω ανετα να εχω αυτα που χρειαζομαι...

H σειρα ειναι εντελως τυχαια μην την λαμβανετε υποψιν....

1η. LG G5
2η. samsung s6
3η. lumia 950 xl
4η. ............ Στην κριση σας.....

Ευχαριστω για την πολυτιμη βοηθεια,και θα ηθελα να μου πειτε αντικειμενικα,χωρις fanboysμους


Ποια συσκευη για τουλαχιστον 3 ετη...??

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire