Pages

ULEFONE be one

jeudi 22 septembre 2016
Γεια σας
(Δεν ξερω αν ειναι η σωστη ενοτητα για αυτη τη δημοσιευση)

Εχω ενα προβλημα με μια συσκευη ULEFONE BE ONE ειχε σπασει η οθονη και την αντικατέστησα με καινουργια, απο το site (κινα) που αγορασα την καινουργια μου εστειλαν μήνυμα οτι πρεπει να αλλαξω το firmware της συσκευης ωστε να δει το κινητο την καινουργια οθονη... μου εστειλαν τη διευθυνση απο την επίσημη σελιδα της ulefone http://ift.tt/2dmM8z1 κατεβασα τα αρχεια, ακολουθησα τις οδηγιες αλλα το SP μου βγαζει incorrect scatter file format δοκιμασα τη rom απο το needrom αλλα δεν προχωράει η διαδικασια εγκαταστασης του firmware... στο προγραμμα απο τη needrom μου βγαζει da error μου φαινεται δεν επικοινωνεί με τη usb,
πως θα περασω τελικά το firmware?

Ευχαριστω...


ULEFONE be one

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire