Pages

εύρεση χαμένου κωδικού μεσω sql editor

lundi 26 septembre 2016
καλησπερα σε ολους, αποφασισα να ερθω να ρωτησω γιατι εχω φαει το κοσμο.

Η μητερα μου αλλαξε τον κωδικο του yahoo mail της και τον εχει ξεχασει. ενω ήταν συνδεδεμενη το καλοκαιρι απο εφαρμογη αλλα και στο λαπτοπ της δουλειας (στο οποιο περαστηκαν αλλα windows) δεν θυμαται να μπει. Εχει προσπαθησει με ερωτησεις ασφαλειας, με οτι κωδικο θυμοταν, εχει στειλει/ανταλλαξει καμποσα μειλ με την μαμα γιαχου προσπαθωντας να ταυτοποιησει τον λογαριασμο της αλλα η τελευταια τους απαντηση ηταν "λυπουμαστε φτιαξτε νεο λογαριασμο" . Επειδη όμως υπηρχαν καποια σημαντικα αρχεια στο μαιλ ειναι αμεση αναγκη να αποκτηθει προσβαση. (υγ δεν ειχε βαλει κινητο δυστυχως) .


Μου ανέφερε οτι ειχε συνδεθει μεσω της εφαρμογης, οποτε ισως υπαρχει καπου χωμενο μεσα στο database. Το κινητο ειναι ενα samsung a3 sma310f . Μετα απο κάμποσο διαβασμα καποιοι προτειναν στο να βρεις κωδικο να ψαξεις μεσω sql editor οποτε εκατσα και ρουταρα το κινητο και εχω ριξει ψαξιμο... Η αληθεια ειναι οτι ακομη δεν εχω βρει κατι γιατι καθε φορα που πηγαινω στις εφαρμογες (μεσω του sql editor), μπαινω στο yahoo ψαχνοντας στα database δεν βρηκα κατι συγκεκριμενο, ενω λενε οτι υπαρχει περιπτωση να τον βρεις με χαρακτηρες. Πολλα απο τα αρχεια που δοκιμαζα μου ελεγαν "no editing of system databases yet"

γνωριζει κανενας καποιο τροπο ωστε να λυσω το προβλημα μου?

ξερει κανενας να με κατευθυνει παραπανω?

πηγη πληροφοριας :http://android.stackexchan...ndroid-browser

ευχαριστω εκ των πρωτερων


εύρεση χαμένου κωδικού μεσω sql editor

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire