Pages

Samsung galaxy s5 neo ή samsung galaxy note 4

dimanche 21 août 2016
Καλησπέρα σας.

Μετά από 3 χρόνια με το samsung galaxy s4 είναι καιρός πιστεύω να προβώ στο επόμενο κινητό μου και σκέφτομαι να αγοράσω ένα από αυτά του τίτλου.

Εννοείτε ότι ξέρω ότι το note 4 είναι πολύ ανώτερο από το s5 neo αλλά το θέμα που στην ουσία με καίει ποιο πολύ είναι ποιο από τα δυο είναι ποιο android future proof και με αυτό εννοώ ποιο από τα δυο θα παίρνει ποιο πολύ τις νέες εκδόσεις android λειτουργικού και γιατί?
Εννοείτε ότι ξέρω να κάνω root & να περνάω custom rom τουλάχιστον στο s4 που δεν πιστεύω θα είναι πολύ δυσκολότερα στα νέα μοντέλα αλλά θα προτιμούσα να έχω την τελευταία έκδοση android χωρίς να πειράξω καθόλου το κινητό με custoμιες κυρίως λόγο εγγύησης.

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι γενικότερα τα android κινητά αναβαθμίζονται με βάση την ημερομηνία κυκλοφορίας τους και μέχρι 2 χρόνια μετά και όχι με το ποιο είναι flagship κινητό ή όχι.
Εσείς τι πιστεύεται ότι ισχύει και γιατί με βάση τις εμπειρίες σας.

Θα σας θερμοπαρακαλούσα αν μπορείτε και σας είναι εύκολο να μου πείτε αν δεν αγοράζατε κάποιο από αυτά τα δυο κινητά σε ποιο θα πηγαίνατε και γιατί?

Ταβάνι τιμής έχω ορίσει τα 450 ευρώ που κοστίζει αυτή τη στιγμή το note 4 στα σκρουτζομαγαζα.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις απαντήσεις σας.

Υ.γ. επιτρέπεται από το site να βάζω λινκ άλλων site όπως π.χ. το gsmarena με λινκ που συγκρίνει τα 2 αυτά κινητά δίπλα - δίπλα.


Samsung galaxy s5 neo ή samsung galaxy note 4

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire