Pages

Αγορά συσκευής χωρίς συγκεκριμένο budget...

samedi 27 août 2016
Καλησπέρα παιδιά,
θελω τις επόμενες ημέρες να προχωρήσω στην αγορά νέας συσκευής γιατί με το lumia 640 που έχω αυτή τη στιγμή στα χέρια είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
Όπως αναφέρω και στον τίτλο συγκεκριμένο budget δεν υπάρχει.Με ενδιαφέρει μόνο να ικανοποιηθούν οι ανάγκες μου.Γι αυτό και έχω μπερδευτεί περισσότερο.Εντάξει προφανώς και το vfm ενδιαφέρει πάντα.
Τι θέλω λοιπόν από ένα κινητό?

1)Να λειτουργεί απροβλημάτιστα χωρις lag κτλ κτλ.
2)Να έχει πολυ καλή κάμερα
3)Να έχει αξιόλογη μπαταρία.Να βγάζει δηλ την ημέρα άνετα.
4)Να το κρατήσω για 2-3 χρόνια και να μην ξανασχοληθώ μαζί του (βλπ. custom roms,kernel κτλ κτλ κτλ)
5)Να είναι max 5-5,2 inches.Τα 5.5'' αποκλείονται.Μου φαίνονται τεράστια.

Γενικά παιχνίδια δεν παίζω.Κυρίως χαζεύω σε forum και σερφάρω.Εφαρμογές που θα τρέχουν ειναι κυρίως αυτές των social media,viber,whatsapp κτλ .

Επειδή λοιπόν με ενδιαφέρει περισσότερο απ όλα να λειτουργεί απροβλημάτιστα (έχω ξενερώσει φουλ με τα windows) και επειδή δεν μπορώ και δεν θέλω για τα επόμενα 2-3 χρόνια να ξανασχοληθώ με το κινητό μου (εννοώ με προβλήματα του) θέλω να με βοηθήσετε να κάνω την πιο σωστή επιλογή.

Με τις γνώσεις που έχω και με την έρευνα που έχω κάνει μέχρι στιγμής κοιτάω τα nexus 5x και iphone 6s.Γι αυτό και αναφέρω εξ αρχής ότι δεν με ενδιαφέρει το budget.
To nexus 5x λόγω stock android και καλή κάμερας αλλά με πρόβλημα στην μπαταρία (όντως είναι τόσο κακό σε αυτονομία??) και το 6s γιατί φίλοι και γνωστοί μου λένε και επιμένουν ότι όλα τρέχουν ''νεράκι''...Για το 6s προβληματίζομαι γιατί δεν είχα ποτέ iphone και φοβάμαι μην ξενερώσω με τους περιορισμούς της apple (πχ. που χρειάζεσαι apple tv να δεις μια φωτό στην tv κτλ)

Γνωρίζω επίσης ότι σε λίγες ημέρες θα βγουν τα iphone 7 και nexus 5 P οπότε δεν με χαλάει να περιμένω λίγο μήπως και υπάρξει πτώση των τιμών στα 6s και 5Χ.

Γενικά έχω μπερδευτεί και περιμένω τις προτάσεις σας.


Ευχαριστώ.


Αγορά συσκευής χωρίς συγκεκριμένο budget...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire