Pages

προβλημα με huawei y5

mercredi 31 août 2016
Παιδιά καλησπέρα, έχει ένα μήνα που έχω πάρει το συγκεκριμένο κινητό και θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα είναι φυσιολογικό η μπαταρία του να αδειάζει τόσο γρήγορα; μια μέρα κρατάει με το ζόρι με χρήση ίντερνετ και μου λένε καποιη ότι βγάζει 2 με 3 μέρες δεν ξέρω αν ειναι αλήθεια, επίσης κάτι ποιο σημαντικό που μου έβγαλε τώρα είναι ότι αν με πάρει κάποιος χτυπάει κανονικά και αν ξανά πάρει μετά η ένταση κατεβαίνει στο μισό με αποτέλεσμα να μην το ακούω την ανεβάζω και γίνεται ξανά το ίδιο πρόβλημα, επειδή το κινητό το έχω αγορασμένο από το public και θα κάνει ένα μήνα και κάτι να το ξανά δω μήπως μπορείτε να μου πείτε αν γίνεται τίποτα να το σώσω θα μείνω χωρίς κινητό, τουλάχιστον το πρόβλημα με την ένταση που έχει και κάτι τελευταίο που είδα είναι ότι η μπαταρία όταν φτάνει στο 99% κάνει μισή ώρα ακόμα να φτάσει στο 100% είναι φυσιολογικό αυτό;


προβλημα με huawei y5

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire