Pages

Διακοπή Συμβαλαιου -Προστιμο

vendredi 26 août 2016
Εχω κανει πριν 1,5 χρονο τηλεφωνική ανανεωση με την Cyta , σήμερα δεχτηκα προσφορα απο wind για ενα προγραμμα ελκυστικο μεν
αλλά οταν τους ειπα οτι εχω συμβολαιο με την cyta και οτι θα υπάρξει προστιμο μου ειπαν οτι κατι τετοιο δεν ισχυει και στις τηλεφωνικές ανανεωσεις και υπάρχει κοινοτική οδηγία μου ειπε εναν αριθμο που δεν θυμαμαι τωρα καθώ και ενας νομος Ν.2251/94( τον δοαβασα αλλα δεν ειδα κατι σαφες)
Μου ειπε ακομη οτι ζητανε χηματα- προστιμο εκβιαστικά και παρανομα ώς τελη διακοπης και πως αν μου το πουνε αυτο θα πρεπει να τους ζητησω νομικό εγγραφο με το οποιο να ζητανε τα χρήματα και οχι ενα απλο εγγραφο η ενα λογαριασμο

Γνωρίζετε αν ισχυει κατι τετοιο και μπορώ να φυγω χωρίς προστιμο ή είναι "παραμυθι" του πωλητή και ώστε να πουλήσει αυτός και εγω αφου κανω την νεα συνδεση να μπλεξω σε νομικές διαμαχες η στην τελική να πληρωσω το προστιμο


Διακοπή Συμβαλαιου -Προστιμο

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire