Pages

Nova τελος?

lundi 29 août 2016
Καλησπερα

Ειμαι στην εξης κατασταση στο σπιτι:
Εχω 3 τηλεορασεις.Οι 2 απο αυτες,ειναι στην υπηρεσια Nova multiview.Δηλαδη βλεπιυν ανεξαρτητα το full pack της Νοva,για 49,80ε πλεον...:blink:
Η 3η βλεπει το full pack του ΟΤΕ,αλλα σαν τιμη,ειναι ενσωματωμενη στο συνολικο πακετο του ΟΤΕ για το σπιτι/επιχειριση (1ος οροφος/ισογειο στο ιδιο κτηριο),που ερχεται στα 66,50ε τον μηνα.
Σκεφτομαι αν υπαρχει ενας τροπος,να εξοικονομησω λιγα χρηματα,αλλαζοντας καποιο πακετο απο τα 3,ακομα κι αν αλλαξω παροχο (αλλα κανεις στην περιοχη δεν μου δινει-πλην ΟΤΕ-isdn γραμμη για την επιχειριση) στην τελικη.
Εδω να πω,πως σαν θεατης,το ολο πακετο του ΟΤΕ,μου ειναι λιγοτερο ελκυστικο απο της NOVA.Παρακολουθω πλεον περισσοτερο μπασκετ παρα ποδοσφαιρο,ενω και το κινηματογραφικο πακετο της Nova μου μοιαζει ενα κλικ καλυτερο απο του ΟΤΕ.
Καμια ιδεα?anyone?


Nova τελος?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire