Pages

θελω βοηθεια

samedi 27 août 2016
καλησπερα σε ολη την κοινοτητα.
θα ηθελα σαν πιο εμπειροι την πολυτιμη βοηθεια σας.
το κινητο αποτελει το 80% της δουλειας μου ειναι πολυ σημαντικο για εμενα.
ειμαι σε αναζητηση κινητου κ θελω οπωσδηποτε να εχει τα παρακατω:
dual sim active
οσο γινεται χαμηλοτερο sar
χρηστικοτητα μου αρεσε το μενου των lg που ειδα ενος φιλου
αν ειναι δυνατον καλη μπαταρια να βγαζει τουλαχιστον την μερα.
η καμερα δεν με ενδιαφερει τοσο πολυ καθως το θελω πιο,πολυ χρηστικο και για mail κ viber.fb δεν εχω
πηρα πριν 3 μηνες το c4 αλλα δεν.
με εχει εκνευρισει που δεν εχει επιλογη να παιρνει τηλεφωνο απο την μια σιμ χωρις να με ρωταει και πρεπει παντα εγω να επιλεγω.
ψαχτηκα αρκετα αυτες τις μερες αλλα δεν μπορω να βρω κατι με αυτα τα κριτηρια κ αξιοπιστο
λεφτα μεχρι 500


θελω βοηθεια

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire