Pages

Double dual sim card adapter.

mardi 30 août 2016
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το adaptor που "διπλασιάζει" την κάρτα sim
Το άρθρο είναι κατατοπιστικό ώστε να καταλάβετε τι εννοώ. --->Αρθρο

Στο ebay προφανώς έχω βρεί το εξής --->Adapter

Βασικά θέλω να πειραματιστώ χρησιμοποιώντας το στο Ulefone Power όπου στην 2η θύρα sim έχω τοποθετήσει sd card.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η επόμενή μου ερώτηση είναι αν μπορώ να κάνω κλώνο την κάρτα sim "Q συμβόλαιο" με αυτή την συσκευή
ώστε να έχω δύο κάρτες για κάθε μια απο τις δύο συσκευές μου. (Γνωρίζω πως μόνο μια sim μπορεί να είναι ενεργή κάθε φορά)

Στην ουσία είναι πρακτικά δυνατό.... ή μόνο η εταιρία κινητής τηλεφωνίας μπορεί να κλωνοποιεί κάρτες κ να είναι ενεργές κάθε φορά?
Για παράδειγμα η vodafone έχει την παροχή "Vodafone Doube"


Double dual sim card adapter.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire