Pages

Πρόβλημα στη Sim με S7 Edge

lundi 29 août 2016
Καλησπέρα σας,

Είμαι κάτοχος του S7 Edge ( SM-G935F ).Χθές βράδυ έκανα την τελευταία ενημέρωση λογισμικού έκδοση 6.0.1 μέσω Wifi και έκ τοτε η συσκευή μου παρουσιάζει πρόβλημα σύνδεσης της κάρτας sim.Το μήνυμα αναφέρει:Δεν υπάρχει κάρτα SIM \ Μόνο επείγουσες κλήσεις.Έκανα επανεκκίνηση,δοκίμασα εφόσον ήταν ανοιχτή η συσκευή να ανοίξω το tray και να βάλω την κάρτα sim δεν έγινε τίποτα.Κάλεσα τον πάροχό μου και με ενημέρωσε πως είμαι κανονικά δικτυωμένη,δοκίμασα την κάρτα sim σε άλλη συσκευή και λειτουργεί κανονικά,οπότε κάτι άλλο συμβαίνει.Τι προτείνετε,έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο;
Την συσκευή την έχω απο αρχή Απριλίου δεν είχα κάποιο άλλο πρόβλημα μέχρι τώρα.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Arachnoula.


Πρόβλημα στη Sim με S7 Edge

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire