Pages

Προβλημα με malware ?

mardi 30 août 2016
Καλησπέρα σε ολους.

Το τελευταιο διαστημα εχω σοβαρό θεμα με ενα malware (μαλλον) το οποιο μεσω google λογαριασμου και google ads συνεχώς μου εμφανίζεται μπροστά μου.

Μετά απο ολιγόλεπτο browsing (στον chrome και σε οσους browsers βασίζονται σε αυτον πχ dolphin, οχι στον firefox) μου εμφανιζεται το παρακάτω.

https://thecomputerperson....d-phones-only/


Εν τέλει αυτό οδηγει στο play store νομιζω σε μια tuning εφαρμογή.Δεν ειναι ιος.
Επίσης εμφανίζεται μονο στον λογαριασμό μου , και οχι πχ στον εταιρικό μου.Δεν αφορά τη συσκευή επίσης.
Δοκιμασα καθαρισμό ιστορικού και δεδομενων σε ολους τους chrome που ειναι συνδεδεμένους με τον λογαριασμό μου , οπως και αλλαξα και το google ad ID μου .
Το αποτέλεσμα πάλι το ιδιο μετα απο λιγες ωρες ή ημέρες.

Το αντιμετωπίζουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ στο δίκτυο και δεν υπάρχει σαφής λύση.
Σιγουρα σχετίζεται με google ads. Οποτε ειμαι σε full browser mode μου το βγάζει.Οποτε ειμαι σε mobile mode (που δεν εμφανίζονται διαφημίσεις) δεν εχω πρόβλημα.

Αν κάποιος εβγαλε άκρη , παρακαλώ ας βοηθήσει.


Προβλημα με malware ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire