Pages

προβλημα με ιντερνετ και πολλες συσκευες

mercredi 24 août 2016
Καλησπερα παιδια..εδω και καιρο εχω ενα προβλημα..Στο σπιτι υπαρχουν 4 συσκευες που χρησιμοποιουν wifi(κινητα,λαπτοπς) και 1 που χρησιμοποιει ethernet(πυργος) για την συνδεση στο internet. Το προβλημα μου ειναι οτι πολλες φορες μπορει πχ να συνδεθει το 1ο λαπτοπ και ο πυργος μου αλλα να μην μπορουν να συνδεθω με το κινητο μου...Οταν κλεισω και ξανα ανοιξω το ρουτερ υπαρχει μια πιθανοτητα να συνδεθει το κινητο μετα..μαζι με το λαπτοπ και τον πυργο.Αλλα δεν γινεται καθε φορα που εχω τετοιο θεμα να κανω επανακιννηση το ρουτερ για να λυθει..και αν θα λυθει. Μηπως καποιος ειχε αναλογο προβλημα να μου πει πως το ελυσε?

Υ.Γ Πηρα τηλεφωνο στην hol, στον παροχο μου, και μου ειπαν οτι θα το κοιταξουν και οτι εκαναν καποιες ρυθμισεις,για κανα 2-3 μερες ηταν κομπλε μετα χαλασε παλι..


προβλημα με ιντερνετ και πολλες συσκευες

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire