Pages

Χρειάζομαι βοήθεια για dual sim κινητό

lundi 22 août 2016
Λοιπόν παιδιά στις πρόσφατες διακοπές μου το κινητό μου ζεστάθηκε και έκανε μια βουτιά. Από τότε, βέβαια ενημερωνόμουν και νωρίτερα, ψάχνω να δω ποια θα είναι η επόμενη συσκευή μου. Από αυτά που έχω διαβάσει έχω καταλήξει σε τρεις συσκευές και θέλω την βοήθειά σας στην επιλογή. Λοιπόν είμαι μεταξύ του
1)ASUS ZenFone 2 ASUS ZenFone 2 (ZE551ML) στην έκδοση 4/16 GB. Εφόσον έχει ξεχωριστή υποδοχή για sd δεν έχω θέμα.
2)Xiaomi Redmi note 3 pro 3/32 GB. Έχω διαβάσει πάρα πολύ καλά σχόλια για αυτό και να πω την αλήθεια προς αυτό κλείνω περισσότερο.
3)UMI Max 3/16 GB. Λένε ότι είναι καλό και έχει μια διαφορά των 20-30 ευρώ με τα προηγούμενα.

Εσείς ποιο θα προτείνατε και για ποιο λόγο; Περιμένω απαντήσεις...


Χρειάζομαι βοήθεια για dual sim κινητό

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire