Pages

Την εκανα την βλακεια κ τωρα ψαχνω..

samedi 19 novembre 2016
Πουλησα το Huawei P8 μου γιατι χρειαζομουν dual sim.
Συμφωνα με το budget μου κατεληξα στο moto g4 plus διαβαζοντας απειρες κριτικες κ reviews.
Κ απογοητευτικα!το downgrade μου φανηκε πολυ παραπανω απ'οτι περιμενα!
Βασικα σε καμερα κ ταχυτητα.οποτε δεν αντεξα κ το επεστρεψα(amazon).
Κ τωρα ψαχνω να δω τι θα παρω.εχω εγκαταλειψει κ το κριτηριο dual sim κ ψαχνω ένα κινητο με πρωτο την καμερα(ιδιως για lowlight) κ μετα την μπαταρια.(το p8 δεν τα πηγαινε τοσο καλα στον τομεα μπαταρια).επισης θα ηθελα κ fingerprint sensor.
Γενικα μου αρεσε πολυ η εμπειρια χρησης κ το ui της huawei κ σκεφτομαι μηπως παω στο honor 7 ή ακομα κ στο mate S (μεταχειρισμενο)
Διαβαζω ομως εδω συνεχεια κ πολυ καλα λογια για το nexus 5x.υπαρχει κ η επιλογη xiaomi mi5.
Οποτε συνοψιζω αυτα που σκεφτομαι κ πειτε μου ποιο ειναι καλυτερο σε καμερα-γενικη εμπειρια χρησης! Budget κοντα στο 250 λιγο πανω λιγο κατω
Honor 7
Lg Nexus5x
Mi5
Mi5s
Mate S
LG G4 (αν κ δεν πολυψηνομαι μαυτα που εχω ακουσει)
Samsung A5 2016
Κατι αλλο?
Ευχαριστω!


Την εκανα την βλακεια κ τωρα ψαχνω..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire