Pages

Flagship μέχρι τις 5.5" με κορυφαία κάμερα και μπαταρία?

jeudi 13 octobre 2016
Έχω iPhone 6S εδώ και ένα χρόνο σχεδόν. Έχω καταλάβει ότι μου δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα το γεγονός ότι η μπαταρία του είναι χαλια. Λατρεύω το iOS γιατί είναι smooth και με άμεσα updates

- Δεν πάω προς 7 Plus γιατί δεν θέλω να δώσω 1000ευρ για ένα κινητό, θα πουλήσω το 6S και αν χρειαστεί θα δώσω από πάνω 100-150ευρ.
- Να έχει πολύ καλή μπαταρία, τουλάχιστον καλύτερη του 6S.
- Να έχει παρα πολύ καλή κάμερα, μου αρέσει να βγάζω φωτογραφίες με το κινητό και έχω αντικαταστήσει την point and shoot με αυτό.
- Μου φαίνεται ότι λόγο δουλειάς θα χρειαστώ πιο μεγάλη οθόνη αλλα το πολύ 5.5" αν και αυτό μου πέφτει μεγάλο.
- Όσο το πιο smooth εμπειρία με το android

Προσωπικά είμαι μεταξύ, HTC 10, S7 edge, OnePlus 3, και Xperia XZ. Το S7 edge είμαι πιο μακριά γιατί έχω δοκιμάσει και είχα και Note 5 παλιά και απεχθάνομαι το touchwiz, μου φάνηκε αργό και προβληματικό. Δεν ξέρω αν άλλαξε τόσο πολύ από τον καιρό του Note 5.

Είχα κοιτάξει αρκετά Κινεζικα αλλα τα περισσότερα δεν έχουν τις μπάντες 4G για ευρώπη και εννοώ κάποια έχουν 1-2 αλλα λείπουν αρκετές άλλες. Θέλω αν μπορώ να έχω 4G και όταν πάω σε άλλη χωρα εκτος Κύπρου και Ελλάδος. Οποτε έβγαλα τα Xiaomi 5S, 5S Plus, κτλ.


Flagship μέχρι τις 5.5" με κορυφαία κάμερα και μπαταρία?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire