Είχα αγοράσει ενα laptop στο πλαίσιο το οποίο την πρώτη φορα χάλασε η οθόνη μου και το <<έφτιαξα>> με 110€, την ημέρα που παρέλαβα το λάπτοπ turbo x ο τεχνικός δεν το άνοιξε μπροστά μου και φυσικά εγώ δεν κοίταξα διότι θεώρησα σίγουρο οτι φτιάχτηκε...σε τρεις μέρες βγήκε πάλι off και μου είπαν οτι ξαναέσπασα την οθόνη....το laptop ήταν ακίνητο στο γραφείο του σπιτιού και είχε ανοίξει μονάχα μια φορά....!!!!!! Το πλαισιο αποδείχτηκε ανίκανο στην συνέχεια στην εξυπηρέτηση μου και στο ερωτημα μου είναι πως γίνεται σε τρεις μέρες να μην έχω λάπτοπ.360 ευρό +110 ευρό για την επισκευή της οθόνης μου ζητάνε αλλά 110 ευρό σε τρεις μέρες λέγοντας μου οτι δεν μπορώ να ακουμπήσω το πλαίσιο της οθόνης. Εγώ δεν αγόρασα κρύσταλλο αγόρασα ένα λάπτοπ με τοποίο δεν γνωρίζω την σχέση που έχετε εσείς αλλά εγώ δεν παίζω μποξ μαζί του!!!Ο απαθεστατος διευθυντής όλου του service του πλαισίου ξεκίνησε λέγοντας μου και τι θέλετε να κάνουμε του εξήγησα ότι το λάπτοπ έχει πρόβλημα και ότι δεν γίνετε μέσα σε τρεις μέρες να ξαναέχει πρόβλημα. Με την ειρωνια του με εκνεύρισε του ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο παραπόνων πελατών και μου είπε ότι είναι αυτός, Του ειπα οτι το θέμα μου θα φτάσει στη εφημερίδα και στην προστασία του πολίτη και φυσικά στο Tech Block το οποίο εντός της ημέρας θα υπάρχει σχετική ανάρτηση. Το οποίο και θα κανω , μου απάντησε ότι δεν τον ενδιαφέρει καθόλου!!!Και μέσα στον διαπληκτισμό στον οποίο φυσικά ανταλλάγαμε φιλοφρονήσεις με αποκάλεσε ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΗΛΙΘΙΑ ΒΛΑΜΜΕΝΗ ΧΑΖΗ ότι αυτός είναι το άλφα και το ωμέγα στο πλαίσιο και οι πελάτες να κόψουν τον λαιμο τους. Μου είπε επεισης να πάω και στην Μαγούλα όπου είναι η εταιρεια και από κοντά θα με τακτοποιούσε καλύτερα και τα έβαλε και με την κινητη μου τηλεφωνία την Vodafone!!!!Απαράδεκτος υπάλληλος και φυσικά κοροιδια απο το πλαίσιο που προφανεστατα ψάχνει τρόπους να κλέψει το κοινό που το εμπιστεύτηκε...Δυστυχώς πριν γίνει αυτή η ιστορία λίγες μέρες πριν είχα αγοράσει και μια τηλεόραση turbo x που αν το ήξερα δεν θα το έκανα ποτε!!!Ευτυχώς για την μεγάλη τηλεόραση θα προτιμήσω κάποια εταιρία που δείχνει σεβασμό στον πελάτη!!!Αν το πλαίσιο ενδιαφερθεί που δεν το νομίζω έχω και το όνομα του ανωτέρου στελέχους...φυσικά δεν αναμένω να πράξουν το αυτονόητο και να φτιάξουν την οθόνη δωρεάν ή να αντικαταστήσουν το laptop το οποίο ξεκάθαρα έχει ελάττωμα!!!Εξάλλου στην τελευταία επικοινωνία με το πλαίσιο μου έκαναν την φοβερή τιμή να πληρώσω 70€....
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire