Pages

Προβλημα δικτυου.. ΒΟΗΘΕΙΑ

jeudi 20 octobre 2016
καλημερα σε ολους! προσφατα μετακομισα στη περιοχη Πυλαιοτικα, Πυλαια Θεσσαλονικης και διαμορφωσα το χωρο και ως χωρο εργασιας..Η δουλεια μ ειναι μεσω ιντερνετ. Πηγα εκανα αιτιση στην Cosmote και μου ειπαν σε 10 μερες θα εχω ιντερνετ.. περνανε οι μερες που λετε και τους περνω και μου λενε δεν υπαρχει δικτυο (ο απο πανω μου και ο απεναντι παντος εχουν ιντερνετ). Παω μετα στην Wind και τους ειπα περι δικτυου και μου λενε οτι εκει υπαρχει διαθεσιμη γραμμη (ετσι τουλαχιστον λεει ο υπολογιστης). Μετα απο 3 μερες και ενω με πηραν στο ενδιαμεσο να μου ζητησουν τον 6ο (!) μηνα προκαταβολη (για να συνεχισει η διαδικασια), μου λενε παλι οτι δεν υπαρχει γραμμη.. Πηγα στον οτε και μου λεει θα ειναι διαθεσιμες νεες γραμμες τελος του ετους. Τι μπορω να κανω σε αυτη τη περιπτωση? Χρειαζομαι ιντερνετ οποσδηποτε.. αλλιως θα εχω προβλημα.. Ειναι δυνατον στην εποχη της τεχνολογιας να μην υπαρχει ιντερνετ??? το 2016? Ελεος πια με αυτο το κρατος...


Προβλημα δικτυου.. ΒΟΗΘΕΙΑ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire