Pages

ΠΡΟΣΤΙΜΟ VODAFONE ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΟΠΗΣ

mercredi 27 mars 2019
Καλησπέρα θα ήθελα κάποιες γρήγορες απαντήσεις σχετικά τα συμβόλαια η αν κάποοις γνωρίζει να μου στείλει κάποιο link.Τον περασμένο Οκτώβρη συνδέθηκα με vodafone για 3-5 μέρες περίπου.Πριν είχα κάνει γραπτή αίτηση ακύρωσης φορητότητας (αφου τηλεφωνικά δεν έβγαζα άκρη)η οποία ακυρώθηκε γιατί όπως μου είπανε περάσανε οι 14 μέρες απο την στιγμή που υπέγραψα συμβόλαιο,και ξανασυνδέθηκα με οτε.Μου ηρθε πρόστιμο και λογαριασμός γύρω στα 160 ευρω.Προηγούμενη εβδομάδα με πέρνουν τηλέφωνο απο εξωδικαστικό τμημα της vodafone και μου λένε ότι τα 160 γίνανε περίπου 180 ευρώ(μέσα σε 5 μήνες...)την απάντησα ότι θα πάρει τα αρχ.... μου και το έκλεισα.τι πάιζει με τους τόκους αν ξέρει κάποιος και τι με συμβουλεύετε να κάνω?να πληρώσω τον λογαριασμό μόνο?με το πρόστιμο τι παίζει?έχω ακούσει διάφορα συμπεριλαμβανομένων και των εταιρειών τηλεφωνίας.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire