Pages

Evernote

samedi 23 mars 2019
Τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Evernote στο κινητό.

Κάθε φορά που πάω να επεξεργαστώ μια σημείωση ή να φτιάξω καινούργια, η ανταπόκριση στην πληκτρολόγησή μου είναι αρκετά αργή. Ειδικά αν αρχίσω να πληκτρολογώ κάτι και κάνω κάποιο λάθος και πατήσω το delete, εκεί είναι που κάνει περίεργα, όπως πχ να σβήνει σχεδόν όλη τη λέξη αλλά όταν φτάνει στο τέλος της να εμφανίζει το τελευταίο της γράμμα ή και τα δύο τελευταία 3-4 φορές χωρίς να τα έχω πατήσει. (Ένα παράδειγμα: γράφω τη λέξη Αύγουστος και κάνω ένα λάθος, σβήνοντάς την, φτάνοντας μάλιστα στη μέση της, αρχίζει να βγάζει το πρώτο γράμμα πολλές φορές χωρίς λόγο, και εμφανίζεται έτσι: ΑΑΑΑυγου ή και έτσι: ΑυΑυΑυγου)

Από το pc, το Evernote, λειτουργεί άψογα, και γενικά μου συγχρονίζει καλά κλπ. Αλλά αυτό με την επεξεργασία των σημειώσεών μου από το κινητό είναι πολύ σπαστικό.

Είναι ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιώ πάρα πολύ, οπότε η οποιαδήποτε βοήθεια θα είναι εξαιρετικά σημαντική για μένα.

Υπόψη ότι το έχω κάνει uninstall/reinstall και εξακολουθεί τα ίδια.

Υπόψη ξανά ότι το έχω φορτώσει αρκετά με documents και Excels, αλλά όχι τόσο μιας και έχει μείνει αρκετός ελεύθερος αποθηκευτικός χώρος.

(Το έχω στη free έκδοσή του και όχι την Premium).

Χρησιμοποιώ Gboard, αν αυτό έχει να κάνει, αν και δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα οπουδήποτε αλλού.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire