Pages

Μπορει καποιος να με βοηθησει?

samedi 9 mars 2019
Παιδια ειμαι ασχετος απο εταιρειες και πακετα καρτοκινητης. Το κινητο το χρησιμοποιω μονο για να τηλεφωνω που και που και για να δεχομαι τηλεφωνηματα. Το μηνα, ο συνολικος χρονος ομιλιας μου ειναι 1-2 ωρες Δε θελω ουτε sms ουτε data.
1) Ποια εταιρεια καρτοκινητης ειναι η φθηνοτερη για μενα?
2) Ειμαι υποχρεωμενος να αγοραζω πακετο με καθε χρονο ανανεωσης? Απο τη στιγμη που τα πακετα διαρκουν για 1 μηνα, δεν ειναι προτιμοτερο να μην αγοραζω πακετο και να εχω ολοκληρο τον χρονο ανανεωσης για 2 μηνες?
3) Εχω μπερδευτει με διαρκεια πακετου, διαρκεια χρονου ανανεωσης, διαρκεια μεχρι να γινει φραγη και διαρκεια μεχρι να σου διαγραψουν τον αριθμο. Ισχυει οτι αυτην τη στιγμη, ολες οι εταιρειες εχουν τις ιδιες διαρκειες?
α) 1 μηνα διαρκεια πακετου
β) 2 μηνες διαρκεια χρονου ανανεωσης
γ) 4 μηνες μεχρι να γινει φραγη
Μπορειτε να με συμβουλεψετε ποια εταιρεια καρτοκινητης να διαλεξω και ποιο ειναι το μικροτερο ποσο ανανεωσης χρονου? Ευχαριστω

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire