Pages

Κίνδυνος από το δέντρο του γείτονα!

vendredi 29 mars 2019
Καλησπέρα!

Έχω ένα εξοχικό στο οποίο πέφτει η σκιά του πεύκου του γείτονα.
Το δέντρο είναι πολύ μεγάλο. Είναι φυτεμένο μέσα στον κήπο του γείτονα. Ανάμεσα στα κλαδιά του περνούν καλώδια τηλεφώνου.
Να διευκρινίσω ότι μας χωρίζει ένας δρόμος γύρω στα 2,50 μέτρα ασφαλτοστρωμένος.

Αν πέσει κλαδί (μεγάλο) θα παρασύρει τα καλώδια & θα κάνει ζημιά στη μάντρα μου. Αν περνάει κανείς από το δρόμο μπορεί να τον σκοτώσει.

Σε προηγούμενες συζητήσεις μας μου είχε πει ότι δε μπορεί να πιάσει στο τηλέφωνο την υπηρεσία του δήμου. Είχε δίκιο σε αυτό γιατί & εγώ προσπάθησα αλλά δεν έβγαλα άκρη.
Βρήκα από γνωστό έναν ιδιώτη με κατάλληλο όχημα για τέτοιες εργασίες.
Του έδωσα το τηλέφωνό του αλλά δε βλέπω να συγκινείται.

Περνάει ο καιρός, μεγαλώνει το δέντρο & βλέπω ότι δε γίνεται τίποτα.
Αν ήταν στον δικό μου χώρο θα το είχα εξαφανίσει εννοείται!

Τι προτείνετε;
Ευχαριστώ!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire