Pages

Smartwatch με sim

jeudi 30 août 2018
myphone forum
Smartwatch με sim
Καλησπέρα σε όλους.
Εδώ και καιρό ψάχνομαι για την αγορά ενός smartwatch με υποδοχή για sim ώστε να το χρησιμοποιώ για λήψη και πραγματοποίηση κλήσεων και μηνυμάτων όταν δεν έχω μαζί μου το κινητό. Σε κάποια μοντέλα βλέπω ότι αντί για sim υποστηρίζει e-sim. Ξέρει κανείς τι είναι αυτό και πως δουλεύει; Τι προτάσεις υπάρχουν σε αυτήν την κατηγορία γενικά (traditional sim και e-sim); Και όσοι έχετε ήδη κάποιο smartwatch με sim είστε ικανοποιημένοι από τη χρήση του ως standalone τηλέφωνο; Να σημειώσω πως οι activity tracking λειτουργίες δεν με ενδιαφέρουν τόσο όσο η χρήση ως αυτόνομο τηλέφωνο.
Ευχαριστώ.
Ανοιγμένο Samsung Galaxy J6
Καλημέρα.
Αγόρασα ένα J6 dual από σκρουτζομάγαζο, το οποίο μου ήρθε με ανοιγμένη συσκευασία (είχε ένα μαύρο αυτοκόλλητο που αναγράφει ότι η συσκευασία είναι σφραγισμένη, αλλά κάτω από αυτό υπάρχει σημάδι από άλλο αυτοκόλλητο που έχει αφαιρεθεί).
Εσωτερικά, το κινητό φαίνεται ανέπαφο, με τις ζελατίνες του κανονικά και με όλα τα εξαρτήματα.
Επικοινώνησα με το σκρουτζομάγαζο και μου είπαν ότι πολύ συχνά οι συσκευές ανοίγονται από το τελωνείο, αλλά ζήτησα να μου βρουν μια μη ανοιγμένη για να μου την αντικαταστήσουν.
Τέλος, επικοινώνησα με τη Samsung, η οποία επιβεβαίωσε μέσω του ΙΜΕΙ και του S/N ότι η συσκευή είναι αυθεντική και ότι καλύπτεται από εγγύηση ΕΕ.
Ισχύει ότι το τελωνείο ανοίγει τις συσκευασίες για έλεγχο, όπως μου είπαν; Πρώτη φορά μου συμβαίνει.
Διαθεσιμότητα - Προσφορές για παραγγελίες των Mi8/Mi8SE
Εδώ θα συζητάμε για τη διαθεσιμότητα, τις προσφορές- κουπόνια των Mi8/Mi8SE.
ΦΟΡΤΙΣΗ MI BAND 3
Καλημέρα σας,

Μόλις παρέλαβα το Xiaomi Mi Band 3 από Κίνα, ωστόσο στο κατά τα άλλα άψογο κουτί του έχει ένα καλώδιο usb με την υποδοχή του mi band, δηλ δεν βλέπω κάποιο φις να βάλω στην πρίζα..Ως άσχετος να ρωτήσω πως φορτίζει? Το βάζω στον H/Y, προσαρμόζω ανταπτορα από το κινητό μου, παίρνω power bank, κάτι άλλο?
Παίζει να έχουν ξεχάσει αντάπτορα στο κουτί οι Κινέζοι?
Πρόβλημα στην οθόνη σε Huawei p20 lite
Καλημέρα σας,

έχω αγοράσει εδώ και 3 περίπου μήνες το Huawei p20 lite από το πλαίσιο. Πριν από περίπου 15-20 ημέρες μου εμφανίστηκε ένα πρόβλημα στην οθόνη του κινητού μου. Αρχικά να πω ότι το κινητό ούτε έπεσε κάτω αλλά και ούτε χτυπήθηκε κάπου. Επίσης δεν το είχα ποτέ στον ήλιο.
Πάμε λίγο στο πρόβλημά μου. Εμφανίστηκε στην οθόνη του κινητού μου (αριστερά στην οθόνη, επάνω και λίγο δεξιά), σαν να έχει καεί η οθόνη. Φαίνεται δηλαδή σαν να έχει αλλάξει όλο το χρώμα και να φαίνεται καμένο.
Μπορείτε να γνωρίζετε τι είναι και εάν γίνεται αντικατάσταση ??

σας ευχαριστώ.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire