Pages

Camera phone μέχρι 250 ευρώ.

dimanche 12 août 2018
myphone forum
Camera phone μέχρι 250 ευρώ.
Χαιρετώ τη παρέα.
Θέλω πρόταση για ένα κινητό με καλή κάμερα για τη κόρη μου.
Μέχρι 5,5 ίντσες, 3/32 που το θεωρώ βασικό, από Ελλάδα ή Κίνα δε πειράζει, χειρίζεται και αγγλικό μενού, μέχρι 250 αυστηρά.
Και πολλά είναι.
Ευχαριστώ.
ULEFONE POWER 3S
Ανοίγω το θέμα να παρουσιάσω την συσκευή, η οποία βρίσκεται στα χέρια μου, μιας και το redmi 5 plus που είχα "αυτοκτόνησε από αρκετό ύψος".

Είχα κάποιους ενδοιασμούς με την εν λόγω εταιρεία απο διάφορα σχόλια που άκουσα/διάβασα , αλλά αφού βρέθηκε στα χέρια μου (σχεδόν τσάμπα) είπα να την δοκιμάσω να γλιτώσω και κάμποσα χρήματα από αγορά!

Στα της συσκευής τώρα!
Η συσκευή έρχεται με αρκετά καλούδια μέσα όπως θηκη σιλικόνης, μεμβράνη, ανταπτορες για ακουστικό από type c > 3.5 jack και ανταπτορα από type c > micro usb. Το κινητό υποστηρίζει ταχεία φόρτιση και ο
φορτιστής που έχει στο κουτί είναι ταχείας φόρτισης όποτε δεν χρειάζεται να πάρετε άλλον! 0-100% σε 2.5 ώρες! Θήκη παράγγειλα απο Ελλάδα μια, άλλα θα κάνει 15 μέρες λόγω έλλειψης.

Στα του software!
Ανάβοντας το κινητό ερχόμαστε αντιμέτωποι με το pure android 7.1.1 της συσκευής, το οποίο είναι μια ευχάριστη έκπληξη μιας και δεν έχει ούτε μία άχρηστη... εφαρμογή!
Η πλοήγηση γενικά είναι (για εμένα) μέτρια προς καλή. Δηλαδή εννοώ την απόκριση στην εναλλαγή των μενού κ.α. Βέβαια είναι μέτριας κατηγορίας συσκευή οπότε οι απαιτήσεις μου περιορίζονται μέχρι εκεί! Η οθόνη στο πάτημα ανταποκρίνεται καλά, αλλά μερικές φορές χρειάζεται 2η και 3η φορά για να πιάσει... και δεν
έχει την απόκριση όπως άλλα κινητά π.χ redmi 5 plus που είχα.Γενικά με 140 περίπου εφαρμογές που έχω δεν έχω κάποιο ιδιαιτερο θέμα και από μνήμη τώρα απο τα 4gb έχω ελευθερα τα 2 περίπου.
Επίσης να προσθέσω ότι μου ήρθε update ota 661mb και διορθώνει αρκετά πράγματα όπως δαχτυλικο αποτύπωμα, κάμερες, face unlock, security patch κ.α,αλλά αναβάθμιση σε oreo δεν..., παρόλο που ειχαν αναφέρει ότι Ιούνιο θα δωθεί!

Στα του hardware τώρα!
Η οθόνη του τώρα είναι απο τα δυνατά του σημεία και έχει πολύ καλή φωτεινότητα ακόμα και κάτω απο τον ήλιο , με πολύ ζωντανά χρώματα και όχι ξεπλυμενα, και με πολυ καλές γωνίες θεασης!
Στον τομέα των επιδόσεων τα πάει μέτρια προς καλά (για εμένα) με ότι αυτό συνεπάγεται. Καμία σχέση με Qualcomm
Από φωτογραφικές δυνατότητες μας προσφέρει 2 κάμερες πίσω 16+5 & μπροστά 8+5.
Την ήμερα είναι καλές οι φωτογραφίες, αλλά το βράδυ θέλει να υπάρχει αρκετό φως για να βγουν αξιοπρεπέστατα.
Τα φλας εμπρός/πίσω είναι αρκετά δυνατά και βοηθούν την όλη κατάσταση!
Στα βίντεο που τράβηξα ήμερα τα πήγε καλά, αλλά το βράδυ ίδια πίκρα με τις φώτο.
Στα βίντεο που τράβηξα με απόλυτη ησυχία ακούγεται ενα ελαφρύ φύσημα, το οποίο όμως δεν ενοχλεί, αφου δεν ακούγεται υπό άλλες συνθήκες!
Ο ήχος του τώρα είναι αυτό που με ξένισε περισσότερο από όλα, διότι αφενός δεν έχει μπάσα, και αφετέρου είναι αρκετα χαμηλός, κι ας λένε σε reviews ότι είναι αξιοπρεπής.
Απο θέμα μπαταρίας τώρα, τα πράγματα είναι καλά! 6350mah, αλλά κάτι 2 μέρες που λένε και 3 εμένα ούτε κατά διάνοια! Με βγάζει άνετα απο της 6 το πρωί 100% μέχρι 12-1 το βράδυ με 30% υπόλοιπο, αλλά ξαναλέω 2-3 μέρες δεν υπάρχουν! Εκτός βέβαια αν το δουλεύεις ελάχιστα! Ολα αυτά με μόνιμα ανοιχτό το 4g και Bluetooth με 2 περίπου ώρες μουσική και αρκετό σερφαρισμα + αρκετή ομιλία! Από παιχνίδια δεν έχω ακόμα δοκιμάσει κάτι για να έχω άποψη!
Στο θέμα ακουστικό/μικρόφωνο τα πάει καλά! Ακούγεσαι και ακούς μια χαρά και ας έχει αρκετό θόρυβο!
Το volte & wifi calling υποστηρίζονται, αλλά όχι απο το δίκτυο σε αυτή τη συσκευή (έχω cosmote).
Επίσης έχει 64gb αποθηκευτικό χώρο και δέχεται κάρτα μνήμης εως 256!


Και πάμε τέλος να δούμε συνοπτικά τα θετικά/αρνητικά της συσκευής.

Θετικά:
1) Αίσθηση στιβαρής συσκευής με καλό κράτημα, και αρκετά όμορφη!
2) Οθόνη παρα πολύ καλή/φωτεινή και σε έντονο φως ήλιου, και με πολυ καλή ευκρίνεια και με καλες γωνίες θέασης, και με προστασία gorilla glass 4
3) Μπαταρία καλή η οποία δεν θα σε προδώσει για ένα πλήρες 24ωρο!
4) Καλή διαχείριση μνήμης!
5) Σήμα δικτύου 2 3 4g wifi/Bluetooth άψογα!
6) Ακούς και ακούγεσαι καθαρά (και με θόρυβο) και η συνομιλίες είναι καλές!
7) Γρήγορη φόρτιση!
Αρνητικά:
1) Μέτρια προς καλή απόκριση οθόνης, καθώς και μια αργοπορία κατά την πλοήγηση γενικά.
2) Κακός ήχος των ηχείων.
3) Ελλειψη 3.5 Jack ακουστικών.
5) Το βάζω στα αρνητικά (και μόνο για εμένα) που ακόμα δεν υπάρχει root, όπου κάποια θέματα π.χ ήχου θα διορθώνονταν.
6) Ακόμα nougat?

Ελπίζω να σας άρεσε η παρουσίαση (αν και φτωχή) μιας και δεν είμαι ειδικός, και θα χαρώ να βοηθήσω σε ότι γνωρίζω!

ΥΓ1: Θεωρώ πως είναι μια σχετικά τίμια πρόταση για όποιον(α) δεν τον ενδιαφέρουν πολλά τεχνολογικά..., και θέλει απλώς να κάνει την δουλεία του! Αλλά στα χρήματα που κοστίζει Ελλάδα παίρνεις αρκετά καλύτερο κινητό, πόσο μάλλον από κίνα μεριά!
Εγώ βέβαια θα το κρατήσω αναγκαστικά, διότι έλλειψη χρημάτων στάσις εμπορίου, αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα πάω για άλλο και αυτό θα γίνει 2ο αν πάθει κάτι το κύριο!

ΥΓ2: Ελπίζω να μην έχω θέματα που ακούγονται για διάφορα άλλα μοντέλα τής εταιρείας σε σύντομο διάστημα. Οπως το touch, μπαταρία, ακουστικό, διότι δεν με παίρνει τώρα τώρα για καινούργιο.

ΥΓ3: Θα περιμένω μιας και είναι καινούργιο ακόμα, αν μετά θα στρώσει σε κάποιους τομείς, η με αναβάθμιση σε 8.0 γίνει καλύτερο.
Προβλημα Μπαταριας
Καλησπερα παιδια!!! Είμαι χρήστης ενός galaxy s6 εδω και περιπου 3,5 χρονια! Ξαφνικα το κινητο αρχισε να μου κλεινει μονο του με μπαταρια 40% (πολλες φορες και 50 και 60%)!! Προσπαθησα να κανω calibrate τη μπαταρια με το να την αδειασω και μετα να τη φορτισω με κλειστο το κινητο και τιποτα. Οταν ανοιγω πολλες εφαρμογες μαζι ή ανοιγοκλεινω πολλες μου κανει shut down. Θελει να αλλαξω μπαταρια ή μηπως φταιει κατι αλλο; Προσφατα αλλαξα φορτιστη. Αυτος που πηρα δεν πρεπει να ειναι καλης ποιοτητας! Μηπως αυτος προκαλεσε βλαβη ή οχι; Και αν ναι τι μπορώ να κανω; Ευχαριστω πολυ σε οποιον βοηθησει!!
Meizu Pro 6 Plus vs Xiaomi Redmi Note 5
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 (4gb ram 64gb rom) k ειμαι ετοιμος για το meizu
η 800αρα δεν με καιει
μου αρεσει η amoled κ ο καλυτερος ηχος του meizu
δεν ξερω απο καμερες πως ειναι η συγκριση μεταξυ τους καθως κ gps (ταχυτητα κλειδωματος κλπ)
πειτε γνωμες
Αλλαγή Ονόματος σε Καρτοκινητό Cosmote
Καλησπέρα σας. Είναι εύκολο να μου πείτε τι δικαιολογητικά απαιτούνται για να μεταβιβάσω σε τρίτο πρόσωπο το καρτοκινητό μου Cosmote?
Ευχαριστώ.
Αναμονη για επιδομα ανεργιας και περιστασιακη απασχοληση.
Καλησπερα,
Προσφατα κατεθεσα τα χαρτια μου για επιδομα ανεργιας ( ως καθηγητης πληροφορικης ) και με ενημερωσαν να δηλωσω το παρον αρχες σεπτεβρη για να εγκριθει. Εντωμεταξυ και επειδη ειμαι κ μουσικος μου κολληθηκε ενα ενσημο για μια live βραδια.

Τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση? Πρεπει να παω να τα ξανακαταθεσω ολα ?? Δεν υπαρχει ηδη ο φακελος μ? Δε μπορω να κανω καποια αιτηση για συνεχιση της διαδικασιας αν αυτη εχει διακοπει??

Ευχαριστω
Κινητό 5ιντσο μικρότερο από 140 mm.
Όπως λέει και ο τίτλος του θέματος, ψάχνω κινητό μικρό σε διαστασεις. Το μπάτζετ είναι στα 80 - 90 ευρώ max. Ο άνθρωπος που θα το χρησιμοποιεί δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις. Λίγο viber, κλήσεις, μηνύματα, και καμιά αναζήτηση στο ίντερνετ. Ιδανικά σκεφτόμουν το redmi 5A ή 4A. Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση, ίσως φθηνότερη, αλλά το ελάχιστο με 2 gb RAM; Η αγορά είτε από Ελλάδα είτε από Κίνα.

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

Από μια πρόχειρη αναζήτηση με περιορισμό στις διαστάσεις (μικρότερο από 140 mm) και 2gb ram βρήκα και το Doogee Mix Lite. Το ξέρω ότι ο mediatek του doogee δεν είναι καλύτερος των redmi αλλά το σκέφτομαι σαν εναλλακτική.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire