Pages

Τι κινητό να πάρω μέχρι 200 ευρώ;

dimanche 19 août 2018
myphone forum
Τι κινητό να πάρω μέχρι 200 ευρώ;
Καλησπέρα σας, θέλω να αγοράσω ένα νέο smartphone μέχρι 200 ευρώ. Θα ήθελα να μου προτείνετε μερικά γιατί δεν μπορώ να αποφασίσω γιατί υπάρχουν πολλά καλά στην αγορά και δεν ξέρεις ποιο να πρώτο πάρεις. Εγώ το θέλω για καθημερινή χρήση (κλήσεις,μηνύματα,fb και παιχνίδια) απλά θέλω να είναι γρήγορο και να μην κολλάει. Δεν ζητάω τίποτα άλλο. Να έχει καλό επεξεργαστή δηλαδή, μνήμη ram και μπαταρία φυσιολογική και 1 φορά την ημέρα να το φορτίζω δεν με ενοχλεί. Εννοείται πως αν υπάρχει κάτι καλύτερο να μου το πείτε. Από κάμερα τα φυσιολογικά δεν θέλω κάτι ιδιαίτερο, αλλά αν υπάρχει στη τιμή αυτή διπλή κάμερα με flash μπροστά ή πίσω δεν θα με πείραζε εννοείται. Δαχτυλικό αποτύπωμα όλα έχουν πλέον. Οθόνη από 5 και πάνω. Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι, οπότε αν μπορείτε να με βοηθήσετε θα ήμουν ευγνώμων. Ευχαριστώ πολύ!

Υ.Γ. : Από μάρκα δεν έχω προτίμηση απλά όλοι μου λένε για Xiaomi. Εσείς τι λέτε;

Υ.Γ. 2 : Εννοείται να παίρνει μελλοντικές αναβαθμίσεις με ότι καινούργιο βγαίνει σε android. Το μοντέλο παίζει ρόλο σε αυτό; δηλαδή άμα είναι 2017-2018;
Αγορά νέου κινητού όσο το δυνατόν αμεσότερα
Καλησπέρα σε όλους,

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω συσκευή και έχω απουσία από τα τεκταινόμενα εδώ και κάποιο καιρό.
Ψάχνω συσκευή που να είναι δοκιμασμένη ότι δεν κολλάει, με μεγάλη μπαταρία, dual sim, να μην απογοητεύομαι από τον ήχο όταν τραβώ βίντεο και ιδανικά 5" οθόνη. Θα δεχτώ και 5,5", άντε γιατί είστε εσείς :P

1000 ευχαριστώ σε όσους ασχοληθούν, αναμένω με ανυπομονησία!
To Huawei Mate 10 Pro αξίζει ακόμα;
Καλησπέρα,

Σε διαδικασία αντικατάστασης του Oneplus... One (!!!!) και σκέφτομαι την εν λόγω συσκευή. Τα κριτήρια απλά αλλά και ..περίεργα!

- Θέλω μπλε συσκευή :cool: (αλλά όχι το ξεπλυμένο των Samsung ή των Redmi)
- Θέλω να μην έχει notch (ούτε να έχει αλλά να κρύβεται και άλλες τέτοιες αρκουδιές)
- Θέλω σχετικά δυνατό hw να με βγάλει άλλη μια 5ετία :lol::lol:
- Μπαταρία και κάμερα είναι above average που για μένα μετράνε και τα 2 αλλά όχι και κόψιμο φλέβας
- Ο kirin 970 μόλις μπήκε και σε συσκευές με δυσθεώρητο κόστος (Mate RS) οπότε πρέπει να στέκεται ακόμα σχετικά καλά

Το Mi8 μου αρέσει επίσης αλλά.. notch - Γενικά μέχρι αυτή τη κατηγορία τιμής σκέφτομαι να παίξω.

Γνώμες, ιδέες;
RN NOTE 5 VS MI A2 LITE
RN NOTE 5 VS MI A2 LITE είμαι ανάμεσα σε αυτές τις δύο συσκευές, δεν ξέρω ποιά να επιλέξω, για το RN NOTE 5 το αρνητικό ειναι το μέγεθος του για το MI A2 LITE είναι καινούριο κ δεν έχει δοκιμαστεί, θέλω τη γνώμη σας. Πάντα σε 4/64
Η γνώμη σας είναι χρήσιμη για αυτό το θέμα.
Γεια σας,

Έχω ανοίξει αυτό το θέμα για έναν λόγο. Έχω προς το παρόν ενα κινητό τηλέφωνο της εταιρίας Elephone και συγκεκριμένα το μοντέλο P10C. Αλλά δεν το αντέχω πια, μου έχει σπάσει το κεφάλι η Mediatek. Ότι κινητό τηλέφωνο και να πάρω με Mediatek έχει ενα πρόβλημα. Υπερθέρμανση! Δεν έχω άλλα αυτιά ρε που να με πάρει. Όλα που έχω πάρει καίνε αφάνταστα ακόμα και σε μικρή χρήση, με φωτεινότητα φουλ χαμηλή, BT κλειστό, GPS κλειστό τα παντα κλειστά εκτός του WiFi που το χρειάζομαι. Αλλά πάλι καίει πάρα πολύ (>50°C) Και σαν αποτέλεσμα χαλάει ολόκληρο το κινητό, και εκεί που το αγόρασες για 120€ και σου κράτησε 1 χρόνο, σκέφτεσαι μετα οτι αυτό το κινητό είναι πανάκριβο. Παιδιά θέλω τα φώτα σας. Υπάρχουν κάποια κινητά που να μπορω να αγοράσω απο 200€ και κάτω, να έχουν καλό επεξεργαστή, αρκετά μεγάλο χώρο (μέχρι 64γιγα καλά είναι) να έχουν καλή ΡΑΜ, και κάρτα γραφικών, γιατί μου αρέσει να παίζω που και που, και να έχουν καλη μπαταρία? Κάμερα και τέτοια μη σας απασχολεί γιατί δεν βγάζω φωτογραφίες... Γενικά λέμε να θερμενεται αλλά όχι να καίει κιόλας... Ευχαρίστω πολύ..
Tablet με hdmi
Καλησπέρα,

Λόγω αντικατάστασης παλιού tablet ψάχνω για νέο με απαραίτητο το hdmi out
κόστος 200-250€ max
Οθόνη 10.1
Λογικά από Κίνα αλλά και από Ελλάδα δεν θα με πείραζε αν και δεν πιστεύω ότι θα βρω κάτι καλό σε αυτή την τιμή
Χρήση διάβασμα βιβλίων (κυρίως Pdf), ταινίες, internet, ελαφριά παιχνίδια
Λόγω διαβάσματος βιβλίων και ταινιών θα ήθελα οθόνη με υψηλή ανάλυση και καλό ηχείο.

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire