Pages

Lg G7 vs Lg V30 vs S9 ?

samedi 25 août 2018
myphone forum
Lg G7 vs Lg V30 vs S9 ?
Καλημερα σε ολους .
Mεχρι την δευτερα πρεπει να αποφασισω ποιο απο τα 3 παρακατω τηλεφωνα να διαλεξω , και εδω και τοσες μερες ειμαι αναποφασιστoς .
Μια γνωμη ποιο θα μπορουσα να παρω και γιατι θα με βοηθουσε αρκετα .
Τα τηλεφωνα ειναι τα παρακατω : Lg G7 , lg V30 , samsung S9 .
Απο την μια εχω ηδη to grear VR για το S9 (μου εμεινε απο την εποχη που ειχα το S7 EDGE ) αλλα απο την αλλη με ενδιαφερει πολυ και η wide camera ο καλυτερος ηχος στα lg .
εχω κανει και αναλογο ποστ για το τη παιζει μεταξυ των lg και με οποιοδηποτε vr !
Ευχαριστω πολυ .
SOS
Καλησπέρα παιδιά!
ΕΧΩ πρόβλημα με τη οθόνη μου(s8) αφήνει κάτι σαν σκιά κάτω στα κουμπιά.
Όταν τα απενεργοποιώ φαίνονται ακόμα εκεί αλλά σαν μια ροζ σκιά επίσης έχω πάλι μια παρόμοια σκιά κατακόρυφα και κάθετα στο κινητό.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ξέρετε κάποιο fix!
SOS
Καλησπέρα παιδιά!
ΕΧΩ πρόβλημα με τη οθόνη μου αφήνει κάτι σαν σκιά κάτω στα κουμπιά.
Όταν τα απενεργοποιώ φαίνονται ακόμα εκεί αλλά σαν μια ροζ σκιά επίσης έχω πάλι μια παρόμοια σκιά κατακόρυφα και κάθετα στο κινητό.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ξέρετε κάποιο fix!
Επιλογή συσκευής max 220e...
1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε. 220e max
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε: πάνω από 5,5'
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα, Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος; Αδιάφορο
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα): Οπωσδήποτε.
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? Dual όχι, τα άλλα ναι.
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα; Ελληνικό μενού
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono: amoled και stereo
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία; ταχύτητα, κάμερες, αυτονομία
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή: honor 6x

Θα με ενδιέφερε και μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση.
Συμφέρει η αγορά μεταχειρισμένου LG G6;;;
Καλησπέρα παιδιά.
Ψάχνω για μια καλή- all around- συσκευή και διαθέτω max 220e.
Με αυτά τα χρήματα το βρίσκω μεταχειρισμένο, σε άριστη κατάσταση και εγγύηση 1+ χρόνο ακόμη.

Με συμφέρει ή μπορώ να βρω κάτι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα;
Καλές κάμερες και οθόνη μεγαλύτερη από 5,5'.
Αγορά laptop
Παιδιά καλησπέρα. Ψάχνω laptop για αγορά με κάποιες προϋποθέσεις.. Να έχει 2 σκληρούς, ένα SSD και έναν άλλο 1ΤΒ. Έτσι τα βλέπω όλα με 2 δίσκους.. Λεφτά περίπου στα 550€

Εχω βρει ένα στο Skroutz μόνο... Eshop plaisio κλπ τίποτα... Καμιά ιδέα;
Αγορα Blackberry Passport
Καλησπερα παιδια ειμαι καινουργιος εδω και ειναι το πρωτο θεμα που γραφω.Ειμαι κατοχος του Νοκια 8 και η αληθεια ειναι οτι απογοητευτηκα απο καποια πραγαμτα οπως η μπαταρια η καμερα το δαχτυλικο αποτυπωμα και τα κουμπια του ηχου.Απο παλια ονειρευομουν το blackberry passport παρολο που γνωριζα οτι γενικα δεν βρισκεις εφαρμογες.Πλεον φανατζομαι οτι τα πραγματα εχουν χειροτερεψει κι αλλο και δεν υπαρχει υποστηριξη.Παρολα αυτα σκεφτομαι να το αγορασω καινουργιο με την προοπτικη οτι θελω ενα κινητο που θα μπορω να κανω με ευκολια browsing θα μπορω να στελνω κανα μηνυμα στο messenger,να μπαινω στο facebook,να βγαζω ωραιες φωτο,να μπαινω στο ebanking να εχω μουσικη και το κυριοτερο η μπαταρια να μου κραταει μια μερα σιγουρα.Το εχω αποθημενο να αγορασω αυτο τοκινητο αλλα δεν θελω να το παρω και να μην μπορω να κανω την δουλεια μου.Περιεργες εφαρμογες δεν χρησιμοποιω ιδιατερα.Να σημειωθει οτι ειμαι φοιτητης και θα ηθελα γενικα να αποκοπω απο τα σοσιαλ μεδια σιγα σιγα για να ασχολουμαι πειρσσοτερο με την σχολη.
Σας ευχαριστω πολυ!!!!
Γνωμες/επιλογη αναμεσα σε τρια μοντελα xiaomi. Ποιο?
Καλησπερα. Εχω να επιλεξω αναμεσα σε τρια μοντελα, Redmi 5plus, Redmi S2 και Mi A1. Πειτε μου την γνωμη σας... Ευχαριστω!
Τι να διαλεξω
Meizu pro 6 plus ή Letv le max 2 ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire