Pages

MEIZU 16/16+ με SD845

jeudi 9 août 2018
myphone forum
MEIZU 16/16+ με SD845





https://detail.meizu.com/i...store_de_sib_1
Πρώτο μαγαζί στα ~400€:
https://es.aliexpress.com/...24bee5e364b29b

Ερωτηματικά η αυτονομία και οι μπάντες υποστηρίζει 4G, το επόμενο διάστημα θα δούμε και κάποια έκδοση global λογικά.

Αναμένεται σκληρός ανταγωνισμός με την Xiaomi...
Κάρτα sim αγνώστου παρόχου
Μπορεί κάποιος να μου πει ποιος παρόχος έχει sim που απλά αναφέρει "καρτοκινητο prepaid" σε ένα μαύρο πλαίσιο χωρίς να έχει πάνω κάποιο logo?
Εσείς πόσα GB καταναλώνετε το καλοκαίρι;
Επειδή καλοκαίρι χωρίς GB δε γίνεται, αναγράψετε παρακαλώ, αν τα έχετε υπολογίσει, πόσο όγκο δεδομένων χρησιμοποιήσατε για τις ανάγκες σας στις φετινές σας καλοκαιρινές διακοπές. Γράψτε μας τις εμπειρίες σας και την εταιρεία σας. Χρησιμοποιήσατε κάποιο έξτρα πακέτο δεδομένων; Κάποια υπηρεσία;
Screenshots are welcomed.

ΥΓ : Ξέρετε γιατί τα data εξαφανίζονται χωρίς να το καταλάβουμε;

Γιατί τα θεωρούμε δεδομένα...

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Cosmote Message+ & Call+
Καλημέρα στην παρέα! Έχω το Galaxy S8 και έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία, αλλά κάθε φορά που κάνω επανεκκίνηση το κινητό μου, πρέπει να μπαίνω στις ρυθμίσεις και να το ξαναενεργοποιώ... Έχει κανείς καμιά ιδέα επί του θέματος; Επίσης θα ήθελα, αν ξέρει κάποιος, να μου εξηγήσει λίγο την υπηρεσία, γιατί στο 13888, δεν έχουν ιδέα... :zzz::zzz: Ευχαριστώ πολύ!
Αμάν αυτή η Xiaomi
Πάνω που ετοιμαζόμουν να πάρω το redmi note 5... σκάει μύτη και το Mi A2... και πάλι μπέρδεμα!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire