Με αφορμή την "ανησυχία" πολλων μελών (και τις συχνές ερωτήσεις) σκέφτηκα να δημιουργήσουμε ένα νήμα οπου θα μοιραζόμαστε εμπειρίες από εγγύηση και επισκευές - service
Ξεκινάω με αυτή την αφορμή
Σημείωση: Η διαδικασία επισκευής/εγγύησης, ξεκινάει πατώντας το κουμπί SERVICEREQUEST στην σελίδα παραγγελίας, οπότε όσοι αγοράσατε ΜΤΧ κινητό κρατήστε επαφή με τον 1ο αγοραστή, για να σας διευκολύνει (αχρείαστος να ‘ναι)
Κυριακή μεσημέρι (4/12) έκανα ServiceRequest μέσω της σελίδας, δηλώνοντας “Brokenscreen”. 3 ώρες μετά έλαβα την 1η απάντηση, όπου μου εξηγούσαν ότι ΔΕΝ μπορούσε να καλυφτεί στα πλαίσια της εγγύησης και δίνοντας αρχικό κόστος 57€ ανταλλακτικό, 17€ εργασία και χχ € ΦΠΑ, + έξοδα αποστολής.
Αποδέχτηκα άμεσα και την Δευτέρα μεσημέρι (5/12) έλαβα ένα email από OnePlus (με εκτίμηση ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ χρόνου μέχρι να επιστρέψει το τηλέφωνο 7-10 μέρες workingdays– από την στιγμή που θα έφθανε στο service) και ΔΥΟ email από τον συνεργάτη της OnePlus στην ΠΟΛΩΝΙΑ, με ετικέτα UPS για να τυπώσω και στοιχεία επικοινωνίας με την UPS στην Ελλάδα. Καλώντας τα Κεντρικά UPS, με ενημέρωσαν ότι η ΓΕΝΙΚΗ Ταχυδρομική είναι ο τοπικός συνεργάτης στην Λάρισα, οπότε τύπωσα ετικέτα και πήγα μόνος να παραδώσω εκεί, οπού παρέδωσα Δευτέρα βράδυ 5/12 (χωρίς να πληρώσω κάτι.-). Η οδηγία έλεγε να σταλεί το τηλέφωνο ΧΩΡΙΣ άλλα παρελκόμενα, και με μια εκτύπωση της αρχικής παραγγελίας εντός πακέτου.
Το πακέτο έφθασε Πολωνία Τετάρτη στις 7/12, στις 9.15 το πρωί! (σύμφωνα με το tracking). Την Πέμπτη μεσημέρι, έλαβα email από Regenersis, όπου με ενημέρωναν ότι η επισκευή μου ήταν εκτός εγγύησης και έπρεπε να κάτω Τραπεζικό Έμβασμα 90 ευρώ και κάτι Motherboard top cover assembly EA017 glacier grey (for after-service) + Service cost = €90,54
(Σημείωση: Στο OPforum, διάβασα ότι τον Αύγουστο υπήρχε έλλειψη τέτοιων ανταλλακτικών και – τότε – η αντίστοιχη επισκευή στοίχιζε πάνω από 100€…)
Παρασκευή πρωί (9/12) έκανα το έμβασμα και την Δευτέρα 12/12 με ενημέρωσαν ότι το έλαβαν, ξεκινούσαν επισκευή η οποία θα κρατούσε 2-3 εργάσιμες. Επίσης ενημερώθηκα ότι οποιαδήποτε άλλη ζημία εντόπιζαν, θα καλυπτόταν από εκείνους (αν δλδ είχαν «αστοχήσει» στην εκτίμηση κόστους)
Το τηλέφωνο πήρε το δρόμο της επιστροφής το απόγευμα της Πέμπτης 15/12 και παραδόθηκε στην Λάρισα το Σάββατο 17/12, επισκευασμένο επιτυχώς, σε 9 εργάσιμες από την στιγμή που έφυγε από τα χέρια μου – αν ήμουν κάτοικος Αθηνών, θα χρειαζόντουσαν μάλλον έξι εργάσιμες ημέρες…
Ξεκινάω με αυτή την αφορμή
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από asot (Μήνυμα 6998859)
Ειναι η 1η φορά (στα περίπου 20 χρόνια που χρησιμοποιώ κινητό) που κάνω ζημια σε κινητό μου και με "έτσουξε" πολύ.
Μου έπεσε το OP3 από την τσεπη του παντελονιού, στο πάτωμα του ασανσερ (γρανιτένιο πλακάκι) και φυσικά (Murphy's Law) έπεσε με το μοναδικό "εκτεθειμένο" σημείο: την γωνία της οθόνης (το tempered glass ΔΕΝ καλύπτει εκεί και ΔΕΝ φορούσα θήκη - η οποία ΙΣΩΣ το γλύτωνε). Αποτέλεσμα, μια cracked οθόνη (και το tempered glass σε κάποιο βαθμό) αλλα προς το παρόν, το τηλέφωνο είναι πλήρως λειτουργικό. Αν και πιανουν τα χέρια μου (εχω αλλάξει πολλές οθόνες για τρίτους), το φθηνότερο ανταλλακτικό στο ebay=$130, @ AliExpress=$113 και η OP μου έκανε quotation 57+17+ΦΠΑ=92 ευρώ για αντικατασταση, οπότε προφανώς θα επιλέξω την 3η λύση - δεν γνωρίζω όμως ακόμη τους χρόνους πηγαινε-φτιάξε-γύρνα... Αχρειάστες να 'ναι οι πληροφορίες...! Συνημμένο Αρχείο 66307 |
Σημείωση: Η διαδικασία επισκευής/εγγύησης, ξεκινάει πατώντας το κουμπί SERVICEREQUEST στην σελίδα παραγγελίας, οπότε όσοι αγοράσατε ΜΤΧ κινητό κρατήστε επαφή με τον 1ο αγοραστή, για να σας διευκολύνει (αχρείαστος να ‘ναι)
Κυριακή μεσημέρι (4/12) έκανα ServiceRequest μέσω της σελίδας, δηλώνοντας “Brokenscreen”. 3 ώρες μετά έλαβα την 1η απάντηση, όπου μου εξηγούσαν ότι ΔΕΝ μπορούσε να καλυφτεί στα πλαίσια της εγγύησης και δίνοντας αρχικό κόστος 57€ ανταλλακτικό, 17€ εργασία και χχ € ΦΠΑ, + έξοδα αποστολής.
Αποδέχτηκα άμεσα και την Δευτέρα μεσημέρι (5/12) έλαβα ένα email από OnePlus (με εκτίμηση ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ χρόνου μέχρι να επιστρέψει το τηλέφωνο 7-10 μέρες workingdays– από την στιγμή που θα έφθανε στο service) και ΔΥΟ email από τον συνεργάτη της OnePlus στην ΠΟΛΩΝΙΑ, με ετικέτα UPS για να τυπώσω και στοιχεία επικοινωνίας με την UPS στην Ελλάδα. Καλώντας τα Κεντρικά UPS, με ενημέρωσαν ότι η ΓΕΝΙΚΗ Ταχυδρομική είναι ο τοπικός συνεργάτης στην Λάρισα, οπότε τύπωσα ετικέτα και πήγα μόνος να παραδώσω εκεί, οπού παρέδωσα Δευτέρα βράδυ 5/12 (χωρίς να πληρώσω κάτι.-). Η οδηγία έλεγε να σταλεί το τηλέφωνο ΧΩΡΙΣ άλλα παρελκόμενα, και με μια εκτύπωση της αρχικής παραγγελίας εντός πακέτου.
Το πακέτο έφθασε Πολωνία Τετάρτη στις 7/12, στις 9.15 το πρωί! (σύμφωνα με το tracking). Την Πέμπτη μεσημέρι, έλαβα email από Regenersis, όπου με ενημέρωναν ότι η επισκευή μου ήταν εκτός εγγύησης και έπρεπε να κάτω Τραπεζικό Έμβασμα 90 ευρώ και κάτι Motherboard top cover assembly EA017 glacier grey (for after-service) + Service cost = €90,54
(Σημείωση: Στο OPforum, διάβασα ότι τον Αύγουστο υπήρχε έλλειψη τέτοιων ανταλλακτικών και – τότε – η αντίστοιχη επισκευή στοίχιζε πάνω από 100€…)
Παρασκευή πρωί (9/12) έκανα το έμβασμα και την Δευτέρα 12/12 με ενημέρωσαν ότι το έλαβαν, ξεκινούσαν επισκευή η οποία θα κρατούσε 2-3 εργάσιμες. Επίσης ενημερώθηκα ότι οποιαδήποτε άλλη ζημία εντόπιζαν, θα καλυπτόταν από εκείνους (αν δλδ είχαν «αστοχήσει» στην εκτίμηση κόστους)
Το τηλέφωνο πήρε το δρόμο της επιστροφής το απόγευμα της Πέμπτης 15/12 και παραδόθηκε στην Λάρισα το Σάββατο 17/12, επισκευασμένο επιτυχώς, σε 9 εργάσιμες από την στιγμή που έφυγε από τα χέρια μου – αν ήμουν κάτοικος Αθηνών, θα χρειαζόντουσαν μάλλον έξι εργάσιμες ημέρες…
OnePlus: Service / Εγγύηση / Επισκευές
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire