Pages

Μετά από windows phone...Ti?

samedi 6 juillet 2019
Καλησπέρα στην παρέα.
Εσείς που ξέρετε τα πολλά, για βοηθήστε λίγο να βγάλω μια άκρη, μιας και είμαι της παλιάς σχολής στο θέμα smartphone και όσο και αν φαίνεται περίεργο δεν έχω δοκιμάσει ποτέ android, ενώ μέχρι και αυτή τη στιγμή είμαι με ένα ταπεινό lumia 650, το οποίο αναγκαστικά προς το τέλος του μήνα θα πρέπει να το αποχωριστώ λόγω διακοπής υποστήριξης. Το επίσης περίεργο είναι πως εμένα με είχε βολέψει στα πάντα όλα...

Αυτά ήταν, η απλότητα τόσο της χρήσης, όσο και της επιλογής παραμετροποίησης, σωστά notifications on display, επιλογή διαφορετικών ήχων σε κάθε ειδοποίηση (πχ άλλος ήχος για mail, άλλος για sms, άλλος για viber κλπ). Το απλό και εύχρηστο douple tap to wake up display, η μια χαρά οθόνη για τα δικά μου γούστα, μια χαρά κάμερα για μη απαιτητικές φωτογραφίες και χωρίς να έχω μέτρο σύγκρισης βέβαια, επειδή όταν πηγαίνω για τρέξιμο βάζω μουσική από youtube, o ήχος του ήταν υπερπλήρης, τόσο στα ακουστικά όσο και από το ηχείο του. Χρησιμοποιώ επίσης πολύ το GPS.

Πάνω σε αυτά τα απλά πραγματάκια, μπορείτε να μου προτείνετε προς τα που να στραφώ?

Να πω πως, έχω μελετήσει διεξοδικά τα xiaomi και κολλάω πολύ στο θέμα λειτουργικού τους, μιας και δεν είμαι από αυτούς που θα κάτσουν να ασχοληθούν με root και rom και δεν μου αρέσει και η περίεργη κατ εμε πλήρη παραχώρηση δικαιωμάτων που ζητάει για το καθε τι...Επίσης στην miui 10 , αν δεν κάνω λάθος διαβάζω πως τα led notification δεν δουλεύουν το ίδιο όπως στην 9...Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ, ίσως όπως είπα απλά είμαι πολύ πίσω.

Για τα huawei, δεν έχω βγάλει πλήρη συμπέρασμα ακόμα...ενώ τα samsung, εκτός των πολύ ακριβών, δεν τα συμπαθώ και ιδιαίτερα...

Εν ολίγοις, μια πρώτη σκέψη είναι η stock android, πχ nokia 7.1 η κάτι σε LG, πχ δεν μου φαίνεται κακό το LG G7 Fit, μιας και δεν θέλω να κινηθώ πάνω από τα 200 ευρώ και διαβάζω και πολύ θετικά πράγματα στο θέμα ήχου μιας και έχει dac. Το λειτουργικό του LG τι λέει?

Βέβαια θα ήθελα να έχω την δυνατότητα να το κρατήσω μια 2 ετία....

Παρακαλώ για τα φώτα σας....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire