Pages

iPhone 6s ή 7

mardi 2 juillet 2019
Θελω να παρω μια απο τις 2 συσκευες,καινουργιες.
Η αγορα θα γινει με δοσεις,για λογους ευκολιας.
Το 6s το βλεπω στα 349€(εχασα τη προσφορα στα 250€ του γερμανου)
Το 7αρι ειναι ακομα στα 499€.
Αξιζει η διαφορα των 150€;
Η χρηση του θα ειναι γενικη,κυρια συσκευη που θα την εχω για ολα.
Η διαφορα ειναι η καμερα,η αδιαβροχοποιηση(που δεν μου ειναι απαραιτητη ιδιαιτερα) καθως και τα διπλα ηχεια.
Αξιζει να δωσω 150€ για να παρω το 7 η οχι;
Οσο για την υποστηριξη,ξερω οτι θα δει το 6s 2 αναβαθμισεις ακομα ενω το iPhone λογω τετραπυρηνου επεξεργαστη θα εχει περισσοτερη υποστηριξη και τα 2GB Ram θα ειναι το Minimum πλεον για το iOS.
Η θυρα ακουστικων,που λειπει στο 7 θα βολευε χωρις να εχω ανταπτορακια να συνδεσω τα ηχεια με το κινητο,οποτε αυτο θα το λαμβανα υποψην.
Ο λογος που ξαναπαω σε iPhone ειναι καθαρα οτι το κινητο δουλευει για μενα και οχι εγω να το φερω στα μετρα μου.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire