Pages

Πρόβλημα με γραμμή-SMS

samedi 20 juillet 2019
Παιδιά καλησπέρα. Η γραμμή μου έχει φρικάρει και δε στέλνει SMS. Παρότι μοιάζει λίγο, δεν είναι γιατί δε συγχρονίζεται το iMessage με το νούμερο. Το κέντρο μηνυμάτων είναι αποσυγχρονισμένο, έχουμε κάνει πολλές φορές επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου, έχουμε κάνει μέχρι και reset τη γραμμή και πάλι τίποτα. Δε στέλνει SMS ούτε σε 4ψηφια-5ψηφια ούτε σε κανονικά νούμερα. Έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημα κι αν ναι, πώς το λύσατε (αν το λύσατε at all)?

Επίσης σχετικά με την τηλεφωνικη/γραπτή εξυπηρέτηση της vodafone. Καταλαβαίνω οτι αυτοί που είναι στην πρώτη γραμμή δεν έχουν σοβαρές γνώσεις κι αντιμετωπίζουν πολλούς άσχετους πελάτες. Όμως δε γινεται να συμπεριφέρεσαι λες και οι πελάτες είναι όλοι ηλίθιοι (σε τεχνολογια, μη παρεξηγηθουμε).
Δηλαδη τους περιγραφεις το προβλημα, αναλυτικά, άρα δεν εισαι άσχετος, και ο "έξπερ" απλά κοιτάζει το υπόλοιπο και σου λένε: α να, για αυτό δε στέλνετε, δεν έχετε μονάδες. Στη συνέχεια που υποτίθεται κοιτάς κάποια ρύθμιση, τους λες ξεκάθαρα οτι λόγω του προβλήματος οι ρυθμίσεις δεν εμφανίζονται καν και η απαντηση ειναι: μη αγχώνεστε, θα σας πω εγώ βήμα-βήμα και θα τη βρούμε, και το path ηταν "πάμε ρυθμίσεις, δεδομένα μπλα μπλα μπλα". Προφανώς εκεί κοιτούσα κι εγώ και η ρυθμιση δεν υπήρχε. Μετά στέλνει ενα SMS προς τον αριθμο μου και μου λεει πως αφού το λαμβάνετε όλα είναι οκ και θέλει επισκευή η συσκευή σας, θέλετε να κανονίσουμε κάποιο ραντεβού; Φυσικά η συσκευή δεν έχει θέμα αφού δοκιμάστηκε με άλλο δίκτυο και δουλεύει άψογα.

Κι αφού αρνήθηκα την "προσφορά" τους, μου λένε θα σας καλέσουν απο το τεχνικό τμήμα αύριο. Η κλήση έγινε, λύση δε βρέθηκε και πήγα σε κατάστημα οπού βρέθηκε ο μοναδικός υπάλληλος που καταλάβαινε ελληνικά και δε με ρωτούσε για το υπόλοιπο π.χ. Αφού δε βρήκαμε με συμβατικό τρόπο λύση μου λέει το προώθησα στο τεχνικό να το αναλάβουν. Του αναφέρω πως με κάλεσαν απο το τεχνικό το προηγούμενο πρωί και βγάλαμε άκρη και μου απαντάει: αποκλείεται, γιατί το τεχνικό τμήμα θέλει 4-5 μέρες για να αναλάβει απο τη στιγμή του αιτήματος, αυτός που σας κάλεσε δεν ήταν απο τεχνικό. Του λέω απο την εξυπηρέτηση έτσι είπαν και κουνάει το κεφάλι του με απογοήτευση, προφανώς ξέρουν τι φελλοί είναι εκεί.

Αν δεν είχα δώσει το φοιτητικό What's Up σε άτομο της οικογένειας μου που το χρησιμοποιεί επαγγελματικά πλέον, θα είχα φύγει ήδη για την cote που πακέτα έχει ίδια, σήμα καλύτερο και προσφορές σαφώς ανώτερες.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire